در بازار برندهای مختلفی از دوربین مدار بسته موجود است و تصیمیم برای اینکه کدام یک از این دوربین ها برای شرکت های تجاری ما مناسب تر هستند کار را دشوار می کند. سایت https://partvisioncctv.com/ یکی از پیشروترین ارائه دهندگان دوربین مدار بسته در کشور محسوب می شود و به حفظ و امنیت شرکت های کمک شایانی می کند. افراد تماس های مختلف زیادی را با شرکت می گیرند و یکی از سوالات متداول تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و IP می باشد که کارشناسان مجموعه راهنمای جامعی را در خصوص کاربردهای هرکدام ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است به تمامی جنبه های تفاوت هرکدام به طور جامع پرداخته شود.

http://file.tesmino.ir/reportage/35486764/image_dacedee117a00ff5e69d5f6559cdc0da12e286ad.jpg

تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و IP

اگر می خواهید دوربین آنالوگ خود را به IP ارتقا دهید ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که تفاوت قیمتی بین این دو نوع است ولی مزایا و معایبی برای هر دو وجود دارد و آنچه شما در نهایت انتخاب می کنید به نیازهای خاص سازمان شما بستگی دارد.

مزایای دوربین مدار بسته آنالوگ نسب به IP

هزینه: بارزترین تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ نسب به IP. به خصوص با افزایش تعداد دوربین ، دوربین های آنالوگ به طور قابل توجهی ارزان تر هستند.

نصب بهتر: آن جا که دوربین مدار بسته آنالوگ سال هاست که در بازار ایران موجود است نصاب های دوربین های آنالوگ تجربه خیلی بهتری در نصب دارند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت نصب دوربین مدار بسته با کارشناسان خبره مجموعه پارت ویژن تماس حاصل فرمایید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35486764/image_68f591bf723edd6bccf65188f9397c1ede7b44f1.jpg

معایب دوربین مدار بسته آنالوگ نسبه به IP

کیفیت: کیفیت تصویر دوربین های مدار بسته آنالوگ کمتر از IP است ، بنابراین برای مناطقی که حرکت زیادی دارند یا باید با جزئیات بالا دیده شوند ، ایده آل نیستند. تصاویر آنقدر واضح نیستند و ممکن است دانه دار به نظر برسند. همچنین نمی توانید مانند دوربین های IP بزرگنمایی دیجیتالی کنید. با این حال ، برای شرایط یا مناطق خاص ، کیفیت تصویر ممکن است یک عامل حیاتی نباشد.

پوشش کمتر: ممکن است به همان اندازه که یک دوربین IP نیاز دارد ، دوربین های آنالوگ بیشتری پوشش دهند.

کابل های بیشتر: برای نصب دوربین مدار بسته آنالوگ به یک کابل برق ، به علاوه یک کابل DVR نیاز دارید ، در حالی که بری IP فقط به یک کابل با دوربین نیاز دارید.

بدون رمزگذاری: عدم رمزگذاری به این معنی است که هکر می تواند به طور بالقوه به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند یا سیگنال شما را با یک سیگنال خارجی جایگزین کند.

معایب دوربین مدار بسته IP

هزینه راه اندازی اولیه: اگر سیستم را از طریق آنالوگ سوئیچ می کنید ، ممکن است هزینه اولیه برای تنظیم سیستم دوربین IP شما بیشتر باشد.

ذخیره سازی: دوربین های IP وضوح بالاتری دارند ، بنابراین حافظه بیشتری نسبت به آنالوگ اشغال می کنند. باید فضای ذخیره سازی خود را متناسب تنظیم کنید.

نتیجه گیری

نوع دوربینی که نصب می کنید به نیازهای شما بستگی دارد. دوربین های آنالوگ برای مناطق کوچک مناسب هستند در حالی که دوربین های دیجیتال و مبتنی بر IP یک انتخاب عالی برای مناطق وسیع است. با این حال ، اینها همچنین می توانند به صورت ترکیبی نصب شوند ، اما نصب آنها توسط یک تکنسین باتجربه ضروری است. همچنین اگر کیفیت برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم دوربین مدار بسته IP را در لیست خرید خود قرار دهید. شایان ذکر است که به دلیل رمز گذاری دوربین مدار بسته IP امنیت بالاتری دارند و هکر ها به سادگی نمی توانند آن ها را هک کنند.

دوربین های مدار بسته IP دوام بالاتری دارند شما می توانید از قابلیت ذخیره سازی گسترده و همچنین کیفیت رنگ خارق العاده ای که سیستم های دیجیتال در مقایسه با آنالوگ ارائه می دهند استفاده کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس