کد خبر 1241937
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
پلیس نمایه نیروی انتظامی نمایه

نیروی انتظامی از شناسایی و انهدام باند تروریستی و دستگیری اعضای اصلی در استان‌های جنوبی خبر داد.

به گزارش مشرق، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از متلاشی شدن یک باند تروریستی و دستگیری اعضای اصلی آن خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است:« گروهی خرابکار با هدف آسیب رساندن به امنیت عمومی جامعه، اقدام به برنامه ریزی و توطئه چینی مسلحانه در داخل کشور کرده بودند که بلافاصله پس از رصد، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی سبزپوشان ناجا، اعضای اصلی این باند در استان های جنوبی شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا پس از بررسی های فنی لازم مشخص شد که این باند وابسته به گروهک های تروریستی خارج از کشور بوده و از سوی آنها حمایت و هدایت می شدند.

گفتنی است، نتیجه بررسی و تحقیقات تخصصی متعاقبا به استحضار مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خواهد رسید».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سادات US ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    12 8
    بسم الله الرحمن الرحیم ⛔️کودتای_خزنده!! یا براندازی نَرم؛با برنامه ریزی دقیق؟!؟!⛔️ بی توجهی عمدی به تمام امور جاری کشور، از واکسیناسیونها،تارمز ارزها و ارزهای دیجیتال خطر راهبردی و استراتژیک برای نظام و تمام تاسیسات و مسائلی چون قطع برق،آب؛ اعتصابات صنعت مهم نفت و گاز و دعوت به اعتصابات سراسری!! آتش زدنهای عمدی،کشف گروههای متعدد تروریستی در سراسر ایران، کشف مهمات و سلاحهای پیشرفته در کشور،از دست اوباش مناطق شهری، ودیگر مسائلی که کنار هم می گذارید، نشان دهنده یک توطئه و یک اتفاق عمدی در سراسر کشور را رقم می زند! یک تبادل داخلی و خارجی! درحالی که بازنشستگان،بیشتر ادارات،حقوقشان به بالای ده میلیون تومان رسیده است، اما،با هرحیله و مکری که شده، مردم رامی خواهندبه خیابانها بکشند و اعتراض و درگیری و خونریزی و جنایت و کشتار به راه اندازند! درحالیکه،کارمندساده هم اکنون درادارات دولتی،حقوقی بیش از ۶میلیون می گیرد،اما،به هرشکلی که شده است، او رانیز،درصف ناراضییان می خواهند بکشانند برای یک عملیات گسترده! برای یک تخریب!!! اگر همه نیروهای انقلابی و حزب اللهی و سپاه و ارتش و نیروهای انتظامی و نظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) به این مسئله رسیدگی نکنندومسببین این مسائل راشناسائی ودستگیرننمایند،کشوربایک بحران عظیم روبرو خواهدشد! غفلت از دشمن،خسارت به بارخواهد آورد!!!!
    • Hamed IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 1
      درود بر شما،تحلیل درستی بود،
    • افشین IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 1
      کاملا قبول دارم . باید یک حرکت انقلابی در این موارد انجام داد.
    • ملک ری IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      شما بیجا کردی نظر میدی مگه چند درصد کارمند دولت هستن من با لیسانس 5 تومن میگیرم و با شما مخالفم و اگه وزارت کشور مجوز میداد هزاران نفر مثل من میرفتن بیرون و احقاق حق میکردن
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 1
    درود
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 1
    درود
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 1
    درود بر شما دوست عزیز خیلی دقیق و کامل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس