کد خبر 1241761
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
جدول جدید خاموشی‌های احتمالی تهران منتشر شد

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که خاموشی‌های اخیر زحمت پلیس را در بحث انضباط ترافیکی و مسائل انتظامی بیشتر کرده است گفت: از لحاظ امنیتی مشکلی نداریم.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت، در خصوص معضل قطع برق ، خاموشی چراغ های راهنمایی و تأثیری که این موضوع بر ترافیک و امنیت شهر می‌گذارد اظهار داشت: خاموشی‌های به وجود آمده زحمت پلیس را در بحث انضباط ترافیکی و مسائل انتظامی و موضوعات مختلفی از این قبیل بیشتر کرده است.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص تاثیر خاموشی بر مسائل امنیتی پایتخت تصریح کرد: از لحاظ امنیتی مشکلی نداریم چرا که ما از قبل از اطلاع داشتیم که قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد بنابراین پیش بینی کامل را کرده بودیم.

واکنش رئیس پلیس به خاموشی‌های تهران

وی از به‌کارگیری ماموران یگان امداد و مأموران انتظامی برای کمک به پلیس راهور و استقرار در تقاطع های مهم خبر داد و گفت: با توجه به خاموشی چراغ های راهنمایی در تقاطع های مهم و پر ترافیک که بر روی ترافیک سطح شهر تاثیر می‌گذارند ماموران سایر رده ها به کمک پلیس راهور آمده و در این تقاطع ها مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که تلاش و فعالیت ماموران پلیس چه در شب و چه در روز بیش از پیش افزایش یافته است در خصوص جداسازی برق چراغ های راهنمایی از شبکه برق محلات گفت: با دوستان در شهرداری در این مورد صحبت کردیم که برای برق چراغ راهنمایی فکری  کنندکه یا به صورت برق اضطراری یا به صورت برق خورشیدی مشکل را حل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس