دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس جمهور منتخب - کراپ‌شده

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
صالحی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.
 
وی با اشاره به عملکرد موفق آیت الله رئیسی در مدت ریاست بر قوه قضائیه در افزایش سرمایه اجتماعی کشور اظهار داشت که با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید.
 
آیت الله رئیسی نیز در این دیدار از اظهار محبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گزارش وی تشکر و تاکید کرد که بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت مهم‌ترین وظیفه دولتمران است.

وی با اشاره به اینکه در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد، تصریح کرد: اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که دولتمردان واقعا به دنبال حل مشکلات آنها هستند.
 
رئیس جمهور منتخب توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر را از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم برشمرد.
 
رئیسی هم‌افزایی همه نهادهای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نهادها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    این .... وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیه؟ پس یا ما اسلام رو بد شناختیم، یا اینجا جمهوری اسلامی نیست!
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    دولتی ها از روز اعلام منتخب ملت دوره افتادن میرن دیدن آقای رییسی و گزارش کار میدن کاری که تاحالا ما ندیدیم. دولتی ها قصدشون وقت کشی هست تا آقای رییسی به کار اصلیش نپردازه اما زهی خیال باطل. همه منتظر به مسند نشستن سرباز ولایت هستیم.
  • سید فروزان CH ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    باید این وزیر را بعد از دیدار مستقیما میفرستادند زندان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس