کد خبر 1241308
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
نشست مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی درباره ایران و برجام

مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی پیرامون ایران و برجام نشست برگزار کردند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از نشست سران ارشد این رژیم باهم برای رایزنی درباره ایران و برجام خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

اجازه نمی‌دهیم حضور ایران در لبنان تثبیت شود

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل نشستی را با «یائیر لاپید» وزیر خارجه»، «بنی گانتس» وزیر جنگ و دیگر مقام‌های ارشد امنیتی برای بحث درخصوص مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در وین و بازگشت احتمالی ایالات متحده به برجام انجام دادند.

به گزارش العالم، این منابع خبری به جزئیات بیشتری از گفت‌وگوهای رد و بدل شده بین مقام‌های ارشد صهیونیستی اشاره نکردند.

پیش از این "بنی گانتس" وزیرجنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پوچ و بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که این رژیم مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد شد.

گانتس  در گفت‌وگو با کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم با ایران در کشمکش است و باید از خود دفاع کند.

وی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود: فعالیت‌های منفی ایران در منطقه غیرقابل قبول است و فکر می‌کنم مقامات ایران می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 1
    اولاً دوره بزن در رو تموم شده. ثانیاً بهتره تا تل آویو وحیفا رو با خاک یکسان نکردیم، یه فکری به حال گنبد پنبه ای تون بکنین!
  • وطن پرست DE ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    چه بازگشتی به برجام؟ اولا که برنخواهند گشت مگه این که نظرات اسراییل تامین بشه دوما اگه برگردند می شه مثل قبل. تقریبا هیچ. پس الکی چیو دارید بزرگ می کنید. کارخانه داروگر در زمان برجام تا مرز ورشکستگی پیش رفت. رکود شدید در زمان برجام اتفاق افتاد. افزایش قیمت دلار از ۲۵۰۰ به ۴۰۰۰ تومن در زمان برجام رخ داد. ۵۰۰ حاجی ایرانی در زمان برجام در مکه مکرمه شهید شدند. همچین می گن برجام انگاری چه تحفه ای بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس