با توجه به افزایش قیمت ملک های تجاری و شخصی به خصوص در کلان شهر ها ، داشتن فضای مناسب و بزرگ از مهم ترین دغدغه های مدیران اداره و کسب و کار ها میباشد.

هرچه فضا بزرگتر و دلنشین تر باشد باشد ، میتواند تاثیر بهتری بر روی عملکرد کارکنان و رضایت مراجعه کنندگان داشته باشد. تفکیک کردن فضای اداری یکی از ایده ی نه چندان جدید میباشد. پارتیشن کردن در انواع مدل mdf و فلزی و شیشه ای انجام میشود. این یک روش عالی جهت ایجاد اتاق برای کارمندان و مدیران بدون انجام کار بنایی و ساخت دیوار های گچی می باشد. معمارن و طراحان فضای دکوراسیون داخلی از مصالح مختلفی جهت ساخت پارتیشن استفاده نمودند. احتمالا سوال شما این است که کدام نوع از مدل های پارتیشن میتواند فضای اداری شما شیک و مدرن کند. برای یافتن پاسخ در ادامه با ما همراه شوید.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مدرن ترین نوع از پارتیشن ها میباشد،که در جهت جداسازی انواع فضای اداری مدرن و شیک استفاده می شود. این پارتیشن ها همان عملکرد دیوار شیشه ای را انجام میدهند که میتوانند به صورت کامل تا سقف را بپوشاند و یا اینکه از سقف فاصله داشته باشند تا امکان ورود و خروج هوا فراهم گردد. با توجه به نوع کاربری پارتیشن میتوانید هرکدام را انتخاب کنید.شیشه مصرفی در این پارتیشن ها شیشه سکوریت میباشد که ضخامت آن 10 میل باشد. در صورت دو جداره بودن ضخامت آن متفاوت میشود. شیشه سکوریت در رنگ های برنز ، دودی ، شفاف و غیر شفاف  و مات موجود میباشد. اگر شما میخواهید علاوه بر زیبا کردن محیط فضای کار خود برندتان در ذهن ها ماندگار شود میتوانید لوگو خود را بر روی شیشه پارتیشن سندبلاست کنید.

پارتیشن شیشه ای راهکاری برای تقسیم بندی فضای اداری

مزایا پارتیشن شیشه ای اداری

اگر تا الان تصمیمی برای اجرای پارتیشن بندی فضای اداری خود نگرفته اید. شما میتوانید با خواندن دلایل زیر قانع شوید که چرا باید فضای کار خود را پارتیشن بندی کنید.

  • قابلیت نصب آسان و سریع ، بدون نیاز به کار بنایی
  • ایجاد دید بصری مناسب و تعامل راحت تر کارمندان با یکدیگر
  • مناسب برای فضا های استیجاری
  • بزرگتر و شیک تر نشان دادن فضا
  • نور طبیعی بیشتر

پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

پارتیشن ها در دو نوع فریم دار و فریم لس قابلیت اجرا دارد. در معماری جدید استفاده از عنصر شیشه که بیشترین فضا را در اختیار دارد بسیار شیک تر و پرطرفدار تر است.
در پارتیشن های فریم لس از فریم های نازک استفاده میشود و در اطراف درب هیچ گونه قابی ندارد. پارتیشن های فریم دار علاوه بر داشتن فریم در اطراف شیشه ،دور درب از کلاف استفاده میشود.

پارتیشن شیشه ای راهکاری برای تقسیم بندی فضای اداری

راهنمای انتخاب پارتیشن

برای انتخاب مناسب ترین پارتیشن شیشه ای شما باید موارد زیر را بررسی کنید و به آن ها پاسخ دهید تا بتوانید انتخاب درستی در اجرای پارتیشن در اداره خود داشته باشید.

  • آیا شما میخواهید با شیشه یک فضای کاملا بسته ایجاد نمایید که بتواند صدا را کاهش دهد و همچنین از هدر رفت انرژی جلوگیری کند ؟

اگر پاسخ شما به این سوال بله است ، پس پیشنهاد ما استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره آلومینیومی ترمال بریک میباشد. این نوع از پارتیشن از دو لایه شیشه سکوریت که بین آن با گاز آرگون پر شده است تشکیل شده است.

  • آیا میخواهید فضای داخلی پارتیشن از دید افراد مخفی باشد و حریم خصوصی داشته باشید؟

اگر پاسخ شما بله باشد میتوانید از شیشه های مات که به آن طرح سندبلاست گفته میشود نام برد. طرح سندبلاست میتواند راه مات ، نیمه مات یا بر اساس طرح دلخواه شما باشد.

  • آیا قیمت پارتیشن شیشه ای برای شما مهم است؟

برای بررسی عوامل تاثیر گذار میتوان به

  • نوع و ضخامت شیشه
  • یراق آلات و دستگیره مصرفی
  • فریم  و قوطی آن
  •  هزینه حمل شیشه
  • نصب و اجرای پروژه
  • داشتن طرح سندبلاست

تفاوت قیمت در اجرای پارتیشن ها به کیفت یراق آلات و طرح و نوع فریم بستگی دارد. پارتیشن ها در انواع طرح اقتصادی و ایتالیایی و سیلور موجود می باشد. پس اگر پاسخ شما به این سوال بله است پارتیشن طرح اقتصادی را به شما پیشنهاد میدهیم.

 

شیشه سکوریت چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

شیشه سکوریت ، شیشه نشکن یا شیشه سکوریت همان شیشه های مقاوم می باشد که برای بسیاری از پروژه های شیشه ای در ساختمان کاربرد دارد. در فرایند تولید شیشه میرال ابتدا شیشه خام  توسط رولر های کشنده وارد کوره میشوند. در کوره تا دمای حدود 700 درجه سانتی گراد گرما داده میشود. سپس به صورت ناگهانی خنک میشود.
ضخامت شیشه های میرال یا سکوریت بر اساس میزان فشاری که از طرف سانترفیوژ ها کوره بر دو طرف آن تابیده میشود مشخص میشود. هرچه فشار تابیده شده بیشتر باشد ضخامت آن نیز کمتر میشود.  شیشه سکوریت در ضخامت 4 الی 20 میل موجود میباشد. این شیشه ها در طرح های سندبلاست و چابدار موجود میباشد.

شیشه سکوریت در رنگ های زیر موجود میباشد:

  • شفاف و فوق شفاف
  • دودی و برنز
  • آبی ، سبز ، برفی

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالا و تنوع در طرح و رنگ میتواند برای شیشه مغازه ، شیشه بالکن ، درب شیشه ای کشویی و لولایی ، شیشه حمام ، شیشه آلاچیق و پارتیشن شیشه ای استفاده میشود.

 

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق یک نوع سازه میباشد که در انواع چوبی ، فلزی ، شیشه ای ساخته میشود. این آلاچیق ها برای دورهمی های خانوادگی و گذراندن اوقات فراغت بسیار کارامد می باشد.
به دلیل امکانات خوبی که این آلاچیق ها فراهم کردند از آن ها در پشت بام ها ، رستوران و فضای بیرون ادارات و بیمارستان استفاده میگردد. آلاچیق ها را میتوان در اشکال گرد و یا چند ضلعی استفاده نمود.پرکاربرد ترین آلاچیق ها آلاچیق های چندضلعی میباشد.

اگر نیاز شما به  آلاچیقی هست که بتواند از ورود حیوانات و حشرات و همچنین هوای گرم و سرد به درون آلاچیق جلوگیری کنند ، باید دور تا دور آلاچیق را با شیشه بپوشانید. آلاچیق شیشه ای را میتوان به گونه ای ایجاد کرد که هوابند و آب بند باشد. شیشه مصرفی در این آلاچیق ها ، شیشه سکوریت ، شیشه دو جداره و به ندرت شیشه لمینیت است. ضخامت شیشه ی مصرفی آلاچیق با شیشه تکجداره از نوع 10 میل سکوریت میباشد.

پارتیشن شیشه ای راهکاری برای تقسیم بندی فضای اداری

آلاچیق شیشه ای تاشو جمع شو

شیشه تاشو جمع شو به تعدادی پانل های شیشه ای گفته میشود که در کنار هم قرار گرفته اند. در هنگام جمع کردن این پانل ها ، پانل های شیشه ای به صورت موازی در کنار هم قرار میگیرند. از مزیت های بسیار مهم این نوع آلاچیق ها این است که به راحتی میتوانید در مواقع لزوم از هوای طبیعی درون آلاچیق بهره مند شوید.

 

شرکت درسان جام

شرکت درسان جام به آدرس اینترنتی dorsanjam.com ، با بیش از 30 سال سابقه در زمینه ی اجرای انواع پروژه های شیشه ای فعالیت داشته است ، شرکت درسان جام این افتخار را دارد که با تکیه به توانایی جوانان ایرانی خود تولید کننده شیشه سکوریت باشد و در صنعت اجرای پروژه های شیشه ای همواره پیشتاز بوده است.شرکت درسان جام  با دارا بودن کادری مجرب در زمینه مشاوره و کارشناسی و تکنسین های خبره در جهت نصب پروژه ها توانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد. شما مبتوانید جهت مشاهده نمونه کار بیشتر با شرکت درسان جام تماس بگیرید.

از جمله دیگر فعالیت شرکت درسان

  • نصب و اجرای شیشه بالکن
  • نصب و اجرای شیشه مغازه
  • نصب و اجرای دور دوشی
  •  نصب و اجرای انواع پروژه های شیشه سکوریت

شماره های شرکت

02144560925 - 02144560764 - 02144561184 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس