کد خبر 1241030
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
واکسن سینوفارم

محمدی از واردات ۳ میلیون دوز واکسن سینوفارم چین به کشور ظرف روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدحیدر محمدی مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذاودارو در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه واکسن‌های وارداتی بهارات از همان ابتدا تقسیم بر دو شد تا برای تزریق دوز دوم مشکلی نباشد، گفت: دوز اول و دوم واکسن به جامعه هدف تزریق شد و در خصوص واکسن آسترازنکا بخش زیادی از کسانی که دوز اول را دریافت کرده بودند، دوز دوم را هم دریافت کردند و بخش باقیمانده با ورود محموله جدید واکسینه خواهند شد که در تیرماه وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 تنها شانس ما واکسن است

وی ادامه داد: ۳ میلیون دوز واکسن سینوفارم چین ظرف روزهای آینده وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین تا آخر تیر واکسیناسیون در ایران به سرعت قابل قبول خواهد رسید.

محمدی افزود: واکسن برکت مجوز تزریق اضطراری دریافت کرده و ۳۲۰ هزار دوز واکسن به معاونت بهداشت تحویل داده شده است و ۴۰ هزار دوز دیگر هم فردا تحویل داده می‌شود. معاونت بهداشت در صورتی که واکسن در اختیار داشته باشند، روزانه ۲۵۰ هزار دوز واکسن تزریق می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    3 0
    میشه التماس کنیم دیگر خبر خوب ندید! خبر خوب درباره واکسن به قدر کافی شنیدیم! تزریق واکسن چه خبر!! کمتر از 7 درصد مردم واکسن زدند تازه با آمارهای خود وزارت بهداشت اگر درست باشه
  • حسام IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    4 0
    تا اخر 1399 تا اخر فروردین 1400 تا اخر اردیبهشت 1400 تا اخر بهار 1400 تا پایان تیر اشتباه نکنید اینها تاریخ انقضای زندگی مردم ایران است !
  • هالو IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    میگن یه دیوانه یه سنگی میندازه به چاه چهل عاقل نمیتونن در بیارن . حالا عقلا بقیه را خودتان بپیمایید قضیه چی به چیه
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    باید از تمام کشورهای جهان واکسن وارد کنیم به غیر از روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس