عصر روز گذشته پیکرهاي پاك 96 شهید دفاع مقدس در آغوش مردم شهرستان بروجرد جای گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، هیاهوی خاصی در شهر به پا بود همه منتظر و چشم انتظار دیده به راه دوخته بودند و برای دیدار لحظه شماری می‌کردند. یکی با گل، یکی با گلاب و دیگری با در دست داشتن عکس فرزند شهیدش آمده بودند.

كاروان حامل پیكرهاي پاك 96 شهید گمنام دفاع مقدس از مقابل پادگان مهندسی وارد و مراسم ویژه‌ای توسط یگان ویژه دژبان پادگان مهندسی بروجرد با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

كاروان فرزندان روح‌الله سپس از مقابل پادگان مهندسی بروجرد به سمت گلزار شهدای بروجرد حركت كرد. حضور گسترده مردم استقبال‌كننده موجب مسدود شدن بسیاری از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر شد.

در مقابل بهشت شهدا مردم با ذکر یا حسین، یا ابوالفضل، نوحه سرایی و سینه‌زنی از شهدا استقبال كردند. برخی مادران نيز با لهجه بروجردی مرثیه‌سرایی كردند. .

درمیان استقبال كنندگان، زنی با زحمت فراوان خود را به ماشین حامل پیکر شهدا رساند و بلند فریاد زد بالاخره آمدی محمد، خوش آمدی محمدجان، ببین مادرت آمده محمدجان مادرت را شفاعت کن.

کبوتران خونین بال در میان خیل عظیم جمعیت مردم، پس از طی مسیر خیابان آیت الله کاشانی،میدان شهدا و میدان قیام به سپاه ناحیه بروجرد انتقال داده شدند.

همچنين مراسم شبی با شهدا نيز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در كنار شهدا و با حضور مردم برگزار شد.

پیكرهای پاك این شهیدان در قالب «كاروان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله» با عبور از پنج استان و 19 نقطه به حرم مطهر امام راحل انتقال داده می‌شوند.

كاروان 96 شهید گمنام دفاع مقدس امروز با بدرقه مردم و مسئولان شهرستان بروجرد به سمت استان مركزی حركت می‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس