کد خبر 1240192
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
سیف‌‌‌الله‌پور: تکلیف ۵ تیم در گروی رأی کمیته استیناف است/ ناراحتی الهامی بی‌دلیل نیست

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: غیر از تیم ما ۵ تیم دیگر لیگ هم به دنبال اعلام رأی کمیته استیناف هستند تا تکلیف‌شان برای هفته‌های پایانی لیگ مشخص شود.

به گزارش مشرق، ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص خداحافظی ساکت الهامی از نساجی پس از بازی با پیکان اظهار داشت: الهامی بعد از بازی از شرایط و اتفاقات موجود در فوتبال ما ناراحت بود که بی‌دلیل هم نیست و پس از بازی با پیکان آن صحبت‌ها را مطرح کرد. فردا باید با اعضای هیئت مدیره باشگاه و همچنین سرمربی تیم جلسه‌ای تشکیل دهیم تا در این خصوص صحبت کنیم. ساکت الهامی برای نساجی زحمات فراوانی کشیده است و تیم ما با این سرمربی نتایج خوبی کسب کرده است، ان‌شاءالله که مشکل حل خواهد شد و الهامی را در کنار نساجی خواهیم دید. 

وی با اشاره به این موضوع که استعفای الهامی از سمتش به دلیل ناراحتی‌ او از عدم اعلام رای کمیته استیناف در خصوص بازی پیکان و سایپا است، تصریح کرد: ما نمی‌دانیم چه باید بکنیم. ظرف چند روز رای دیدار پیکان و سایپا را اعلام می‌کنند اما در حال حاضر 3 هفته گذشته است و هنوز رای کمیته استیناف اعلام نشده است. این موضوع مثل اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد و چشم یک سرباز کور شد، نیست تا نیاز به بررسی‌های زمان‌بر داشته باشد، یک اشتباهی در دقیقه 96 بازی رخ داده و به سادگی می‌توانند در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. همین تاخیر در اعلام رای این شائبه را در محافل فوتبالی پیش ‌آورده است که می‌خواهند نتایج تیم‌ها را در هفته‌های پایانی بررسی کنند و ببینند تیم‌ها چه شرایطی در جدول دارند. 

مدیرعامل باشگاه نساجی ادامه داد: حرف سرمربی تیم ما این است که نساجی با توجه به شرایطی که در جدول داشت 4،5 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و نتایج خوبی گرفتیم اما هنوز در رتبه چهاردهم جدول قرار داریم. نمی‌دانیم تکلیف 3 امتیاز بازی پیکان و سایپا چه می‌شود. 3 امتیاز، امتیاز کمی نیست، در پایان لیگ در بعضی مواقع  تکلیف سقوط تیم‌ها با تفاضل گل مشخص می‌شود و 3 امتیاز می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. حرف الهامی و باشگاه نساجی این است که رای را هرچه زودتر اعلام کنند، نتیجه این رای هرچه می‌خواهد باشد، ما فقط می‌خواهیم تکلیف‌مان روشن باشد و بدانیم چه باید بکنیم. غیر از تیم ما، چند تیم دیگر هم از این بابت نگرانی دارند و سرنوشت‌شان با این رای تغییر خواهد کرد. ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان، پیکان و ... همه منتظر هستند و باید بگویم تکلیف 5 تیم در گروی رای کمیته استیناف است. 

بیشتر بخوانید:

استعفای عجیب ساکت الهامی از نساجی

سیف‌الله‌پور  در پاسخ به این سوال که در خصوص رای کمیته استیناف پیگیری هم انجام داده‌اند؟ خاطرنشان کرد: ما هنوز نتیجه اعتراض‌مان در خصوص پرونده محمود فکری را نگرفتیم و نتوانستیم طلب‌مان را از او بگیریم. فکری پس از نساجی دو تیم عوض کرده است ولی ما هنوز طلب‌مان را نگرفتیم، پس اعتراض و پیگیری‌های ما نتیجه‌ای ندارد. ما از فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی‌خادم که به دنبال شفاف‌سازی و مبارزه با فساد و مشکلات فوتبال است، می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کنند. 

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه وطنی عنوان کرد: آنقدر مشکلات داریم که ما دیگر به فکر کیفیت زمین ورزشگاه وطنی نیستیم. من یک سوال دارم، دلیل برگزاری جلسات هماهنگی پیش از مسابقات چیست؟  ما روز گذشته که با پیکان بازی داشتیم ساعت 2 بعدازظهر مطلع شدیم که آب و برق ورزشگاه قطع است و گفتند که باید با منبع آب به ورزشگاه ببریم. مگر می‌شود یک مسابقه در سطح لیگ برتر را این چنین برگزار کرد. بعد از آن متوجه شدیم که کولر یکی از رختکن‌ها کار می‌کند و بر حسب احترام به تیم میهمان ما این رختکن را در اختیار پیکانی‌ها قرار دادیم و بازیکنان خودمان در گرما در رختکن بودند. بعد از آن به ما اعلام کردند که می‌توانیم از یک هواکش صنعتی در رختکن برای تهویه هوا استفاده کنیم. با این مشکلات ما دیگر به فکر کیفیت چمن ورزشگاه نیستیم. 

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که کار تغییر چمن مصنوعی به چمن طبیعی به کجا رسید؟ گفت: ما با استاندار مازندران و همچنین حسن رنگرز جلساتی را برگزار کرده‌ایم و این جلسات ادامه هم خواهد داشت، قرار بر این است که بعد از آخرین بازی‌مان که مقابل استقلال در ورزشگاه وطنی میزبان هستیم، کار تعویض چمن ورزشگاه انجام شود تا برای شروع فصل آینده قابل استفاده باشد. خواست ما این بود که چمن ورزشگاه طبیعی شود اما به ما گفتند که شرایط ایجاد چمن طبیعی وجود ندارد و چمن مصنوعی خواهد شد. ما هم اعلام کردیم که چمن مصنوعی جدید ورزشگاه باید به تایید فیفا و مسئولان سازمان لیگ برسد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس