روحانی انتصاب رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه، تاکید کرد: در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‏ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای(دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان دهنده ، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت های قضایی است، تبریک و تهنیت می گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جنابعالب در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    7 0
    فقط تزویر . ببخشید با عملکردی که از رئیس دولت دیدیم فقط همین به ذهن می رسد . خدا از دل اینها خبر داردو بس
  • یوسف GB ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    10 0
    اگر دانه درشتها محاکمه شود و بیتالملت را پس بده ومحکوم بشه میشه گفت قاضی القضات انقلابی است والا مشکلی از مردم حل نمیشه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    9 0
    نترس اژه ای خودت رو هم بازخواست میکنه
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    7 0
    یکی از تلاش های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه: دستگیری برادرت، دستگیری برادر معاون اولت، دستگیری دختر وزیرت، دستگیری پسر وزیرت و دستگیری داماد وزیرت بود. و انشاله بعدیش ...ت خواهی بود...
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      5 0
      الهی آمین... قطعا اولین مطالبه عمومی و مردمی از ریاست جدید قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت ها همین مورد آخری هست
    • محسن IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 4
      اما می بینید که آقای روحانی آنقدر سعۀ صدر دارد که با همۀ این احوالی که شما می گویید، از آقای رییسی قدردانی می کند و خدمات و تاشهای ایشان را ارزنده و ماندگار توصیف می کند. این وسط، این شمایید که با کوته نظری (ببخشید) خودتان را ضایع و مفتضح می کنید.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 0
      آقا محسن این رو.... به جای این کارا چیکار کنه؟در ضمن جمله ی معروف دست به برادرم بزنید جنگ به پا میکنم را یادتان رفته؟
    • محسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 5
      به کاربر محترم 00:22 ) دوست گرامی، اولاً، بنده چنین جمله ای را از آقای روحانی نه هرگز شنیده ام و نه در جایی خوانده ام. اگر شما زحمت بکشید لینک مطلب را بدهید ممنون خواهم شد. ثانیاً، حتی به فرض اینکه چنین جمله ای را گفته باشد، آیا با دستگیری برادرش واقعاً چنین کاری کرد؟ بنابراین، آن جمله، باز هم تأکید می کنم که به فرضِ صحت داشتن، چیزی در حد یک بلوف بوده است نه بیشتر.
  • AU ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    8 0
    پررویی نجومی. کل دولت بی تدبیری و ناامیدی باید اول پاسخگوی هشت سال فرصت از دست رفته و سرمایه های بر باد رفته باشند.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    4 0
    معمولا چند روز طول می کشید تا یک پیام از دفتر روحانی صادر شود. این دفعه از ترسزود تبریک گفته! آقای اژه ای درخواست محاکمه فاسدان را طبق دستور رهبر داریم.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 0
      ایول دقیقا ترسیده به خودش
  • مهدی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    ترسیدی؟؟؟
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    5 0
    آیا با این متن و نوشتار دنبال امان نامه است؟ اما بازخواست مقصران خواست عمومی مردم است امان نامه ای در کار نخواهد بود
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    4 0
    به امید بازخواست تو
  • واو IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 0
    ساکت شو لطفا
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 0
    چیه از ترس زبونت باز شده تا حالا قرار بود ای و صابون بیاری خدایا شکرت که جای حق نشستی
  • محمدایوب IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 0
    انشاالله به یاری خدا جواب تبریک وتذویر شما را در دادگاه. عدل اسلامی خواهد داد ورفتن شمارا درکنار برادر دزدتان. تسهیل تا از مشاوره وباد زدنتان بهره مند گردید علی لعنت الله علی قبیله کذابین
  • حسين DE ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 0
    امان نامه ميخواد………….
  • احمدخواجوند IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    دور اندیشی بد نیست شاید جایی بکار آید
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 0
    چند تا کلمه و عبارت ی روحانی در این پیام تبریک خودش بکار برده که معناش اینه که از قوه قضاییه میخواد با مفسدان و دولتمردان بی تدبیر این دولت و سوء تدبیری ها و ترک فعل های این دولت برخورد نکند / ۱- شرایط حساس ۲- جنگ ۳- سرمایه اجتماعی ۴- اعتماد عمومی / نکته اول اینکه اصلاح طلبان بویژه دولت مورد حمایتشون در این ۸ سال مدام با گفتن شرایط حساسه ، ممکنه جنگ بشه ، بیایید با هم وحدت داشته باشیم ، سرمایه اجتماعی (سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان ) در خطره ، اعتماد عمومی ( اعتماد مردم به اصلاح طلبان )و انقلاب از بین میره سعی کردند با ترساندن ، مسئولان کشور رو به محافظه کاری و مدارای با تخلفات این دولت و حامیانش وادار کردند/ نکته دوم خوب اقای رئیسی در مقایسه با دوره اقای آملی لاریجانی بی توجه به این تهدید های اصلاح طلبان با تخلفات دانه درشت های بسیاری برخورد کرد/ از برخورد با برادر رئیس جمهور گرفته تا برادر ی جهانگیری ، تا دختر وزیر سابق اموزش و پرورش و دختر وزیر سابق صمت و داماد وزیر رفاه و پسر برادر اقای عراقچی و سلطانهای سکه و ارز و قیر و ...../ نکته سوم حالا اقای روحانی و اصلاح طلبان با آمدن ی اژه ای امید دارند که به دوران اقای آملی لاریجانی که جرأت مبارزه با فساد زیر دستانی چون ی طبری رو هم نداشت برگردیم / یه زمانی خود ی اژه ای افشاگری کرده بودند که ی روحانی قوه قضاییه را تهدید کرده بود که اگر دست به برادرم بگذارید اعلان جنگ میکنم / نکته چهارم ی رئیسی با برخورد با دانه درشت ها یک تحول بزرگی ایجاد کرد که مردم دوره جدید ریاست ی اژه ای رابا دوره ی رئیسی مقایسه خواهند کرد و حداقل در همان حد از قوه قضاییه انتظار خواهند داشت یعنی دوران اینکه بعضی ها!! ببان بگن با فلانی رودربایستی داشتیم و فلانی قدرت زیادی داره نمیشه باهاش برخورد کرد و دوران عافیت طلبی و مصلحت اندیشی ها در برخی دوره ها گذشته / نکته پنجم اینکه برخورد با مفاسد و تخلف ها در هر سطحی و توسط هر مقام و مرتبه ای که باشد میتواند سرمایه اجتماعی قوه قضاییه اعتماد عمومی مردم به قوه قضاییه را افزایش دهد /بله هرکجا با مفاسد و مفسدان برخورد بشود جیغ بنفش و فریاد یه عده که منافعشون به خطر افتاده بلند میشه اما این برخورد ها با حفظ وحدت هیچ منافاتی ندارد و منتهی به جنگ ؛) هم نمیشه چون سرمایه اجتماعی لازم برای ایجاد جنگ ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس