آیا وزیر ورزش دروغ گفت؟/ سرخابی ها همچنان قربانی سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد پاداش المپیک و پارالمپیک طبق آیین نامه ای که وجود دارد، عمل می کنیم.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد. دیداری که البته با بیش از یک ساعت و نیم تاخیر همراه بود و خبرنگاران و مسئولان فدراسیون منتظر حضور وی بودند.

در ابتدای این بازدید هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خطاب به وزیر عنوان کرد: تیم والیبال نشسته تاکنون ۶ بار قهرمان پارالمپیک شده و به عنوان یک رشته تیمی خودش را ثابت کرده و به همین دلیل خواستار بازنگری در بحث جوایز هستیم و امیدواریم نگاه ویژه تری وجود داشته باشد.
علیپوریان، کاپیتان تیم ملی هم در صحبت هایی درخواستی همانند رضایی داشت.

به گزارش فارس، مسعود سلطانی فر در پاسخ به این صحبت‌ها اظهار داشت: تلاش کردیم بهترین امکانات را فراهم کنیم و شما هم با آرامش کار کنید. یقین داشته باشید هیچ کم و کسری نخواهید داشت. در مورد پاداش هایی هم که مطرح شد، مصوبه و دستورالعمل قانونی داریم و طبق آن عمل می کنیم. پاداش تیمی نصف انفرادی است و اینکه یک مقدار در مورد حقوق صندوق حمایت از قهرمانان برای شما تعدیلی باشد، را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: مسیر المپیک ۲۰۲۰ را از روی بازی های کشورهای اسلامی در باکو طرح ریزی کردیم. بعد به داخل سالن و بازی های آسیایی رسیدیم و حالا هم المپیک. با وجود شیوع کرونا امیدواریم ورزشکاران بتوانند موجبات شور و شعف مردم را فراهم در توکیو کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس