کد خبر 1239265
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکاخواهان افزایش بودجه تسلیحاتی شدند

قانونگذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار افزایش ۱.۷ میلیارد دلاری در حوزه خرید تسلیحات و کاهش بودجه ۱.۶ میلیارد دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان ایالات متحده روز سه شنبه پیش‌نویس لایحه بودجه پیشنهادی خود برای پنتاگون را ارائه کرد که در آن برای لایحه بودجه پیشنهادی «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده یک افزایش ۱.۷ میلیارد دلاری در بخش تهیه و خرید تسلیحات و همچنین یک کاهش بودجه ۱.۶ میلیارد دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

پلوسی: کنگره منتظر دریافت جزئیات حمله به سوریه است

روی هم رفته، لایحه بودجه نظامی ۷۰۵،۹۳۹ میلیارد دلاری آمریکا برای سال مالی ۲۰۲۲ نسبت به بودجه نظامی سال ۲۰۲۱ یک افزایش ۹.۹۷۸ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد. این در حالی است که لایحه بودجه پیشنهادی بایدن بالغ بر ۷۱۵ میلیارد دلار است.

گفته می‌شود که پیش‌نویس این لایحه که از سوی قانونگذاران دموکرات ارائه شد، مورد تأیید «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده است.

«بتی مک کالوم» رئیس کمیته دفاعی مجلس نمایندگان ایالات متحده روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که قانونگذاران دموکرات آمریکا باید به پشتیبانی از «سرمایه‌گذاری‌های مهم در نوین سازی (بخش نظامی)» برای افزایش قدرت کشور ادامه دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس