الخزعلی: حشد شعبی تا ظهور امام زمان (عج) باقی خواهد ماند/ رژه حشد شعبی آمریکا را عصبانی کرد

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت که حشد شعبی تا زمان ظهور امام مهدی (عج) و گسترش عدالت در سراسر جهان باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق گفت که این سازمان تا زمان ظهور امام مهدی (عج) و گسترش عدالت در سراسر جهان باقی خواهد ماند.

به گزارش بغداد الیوم، وی اظهار داشت که رژه نظامی رزمندگان حشد شعبی و پیام‌های آن، ایالات متحده آمریکا را آشفته و عصبانی کرد.

سازمان حشد شعبی عراق شبه گذشته نخستین رژه نظامی خود را به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس آن، با حضور نخست‌وزیر و شماری از شخصیت‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی این کشور در پایگاه نظامی ابومنتظر المحمداوی (اردوگاه اشرف سابق) در استان دیالی برگزار کرد.

برگزاری این رژه در مقطع کنونی پیام‌های ویژه‌ای را به همراه داشت که می‌تواند تاثیرات بسیاری بر آینده عراق و منطقه بگذارد. رژه  حشد شعبی پیامی از محور مقاومت مبنی بر دراز شدن دست دوستی به سمت ملت‌های منطقه برای تامین امنیت و ثبات سراسری برای کل منطقه و خط و نشانی برای دشمنان منطقه از گروه‌های تروریستی گرفته تا رژیم صهیونیستی و حامیانشان است که حیات آنها دوامی نخواهد داشت و محور مقاومت نابودی آنها را رقم خواهد زد و آمریکا و بیگانگان نیز گزینه‌ای جز خروج از منطقه نخواهند داشت و این ملت‌های منطقه هستند که در سایه مقاومت سرنوشت خویش و منطقه را رقم خواهند زد.

این مراسم با حضور مقامات ارشد سیاسی از جمله مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرماندهان ارتش و نیروهای مردمی برگزار شد و سخنان الکاظمی که حشد را حامی و ناجی مردم عراق نامید، سندی بر واهی بودن ادعاهای آمریکاست که سعی دارد بسیج مردمی عراق را گروهی تروریستی معرفی کرده و ماهیت مردمی آن را پنهان سازد.

این حضور را می‌توان اتحاد سراسری عراق در حمایت از حشد شعبی به عنوان محور مبارزه با تروریسم و یاور ارتش عراق در برقراری امنیت دانست که سیاست تفرقه افکنی آمریکا میان بسیج مردمی، ارتش و جریان‌های سیاسی عراق را با شکست همراه ساخته است.

بامداد دوشنبه، دو روز پس از این رژه نظامی بود که جنگنده‌های آمریکایی با حمله به پایگاه‌های حشد شعبی در مرز عراق و سوریه، چهار رزمنده الحشد را به شهادت رساندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • darabi IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 2
    پس به این ترتیب بدبختی مردم عراق و منطقه تا ظهور آقا ادامه دارد . اتفاقا شرط خوبیه پس همه با هم برای ظهور دعا کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس