کد خبر 1239182
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

به گزارش مشرق مسعود براتی کارشناس حوزه تحریم در توئیتی نوشت: عده‌ای با ساده‌لوحی می‌گویند بگذارید توافق بشود، تا هزینه‌اش به پای روحانی نوشته شود و فایده‌اش را رئیسی ببرد. این را زرنگی می‌دانند.

ولی نمی‌فهمند که توافق وین یک شواف چند روزه دارد و یک عمر اسیری. شوافش برای روحانی خواهد بود و اسیری‌اش برای رئیسی.

توافق وین یک شواف چند روزه دارد و یک عمر اسیری!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 0
    امام خامنه ای: آمریکایی‌ها باید تمام تحریمها را لغو کنند، بعد ما راستی‌‌آزمایی خواهیم کرد؛ اگر چنانچه به معنای واقعی کلمه لغو شده بود، آن وقت ما به تعهّدات برجامی‌مان برمیگردیم، یعنی بدون هیچ مشکلی به تعهّدات برخواهیم گشت؛ این سیاستِ قطعی است. قول آمریکایی‌ها را [هم] معتبر نمیدانیم؛ اینکه بگویند ما برمیداریم و روی کاغذ بردارند، این فایده‌ای ندارد؛ عمل لازم است؛ باید در عمل تحریمها را بردارند، ما هم راستی‌آزمایی کنیم و مطمئن بشویم که تحریمها برداشته شده، آن وقت به تعهّداتمان عمل میکنیم.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    5 0
    همان توافق نافرجام برجام برای ایران و ایرانیان کافی است به اندازه کافی زیان توافق یک جانبه با آمریکا و غرب رو دیدیم ! آمریکا و غرب دنبال توافق و لغو تحریم های ضد ایرانی نیستند فقط در صدد امتیاز گرفتن مجدد از ایران و نابودی صنایع هم ایران منجمله صنعت هسته ای و صنعت موشکی و ... هستند ! آزموده را آزمودن خطاست ...
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    دقیقا ، البته عوارضش خبلی بالاتر و خطرناکتر از اسارت است. با مذاکره شاید بتوان به نتیجه ای رسید ولی با برجام و هر مذاکره ای تحت این عنوان هرگز !
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 1
      مذاکره و توافق با شیطان بزرگ جز فریب دادن خود نیست. باید از تجربه ی تلخ برجام درس گرفت. تنها راه ما مقاومت در برابر غرب مستکبر و زورگو با قوی شدن در همه ی زمینه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی و تولید، و اتحاد با مقاومت در منطقه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس