کرونا در اسرائیل

دولت رژیم صهیونیستی اخیراً تأیید کرده که ۵۰ درصد افراد مبتلا به کرونا، واکسیناسیون کامل داشته‌اند و ۲ مرحله واکسن خود را پیش از ابتلا تزریق کرده بودند.

سرویس جهان مشرق - گلوبال ریسرچ در گزارشی نوشت: دولت رژیم صهیونیستی اخیراً تأیید کرده که ۵۰ درصد افراد مبتلا به کرونا، واکسیناسیون کامل داشته‌اند و ۲ مرحله واکسن خود را پیش از ابتلا تزریق کرده بودند. این شرایط نشان می‌دهد که واکسن فایزر ام‌آران‌ای (mRNA) نه تنها منجر به مرگ و ابتلا به کرونا شده، بلکه این واکسن باعث افزایش تعداد موارد مثبت کووید نیز شده است. به علاوه، گزارش‌ها تأیید کرده‌اند که افراد واکسن زده، عامل گسترش ویروس به افرادی که واکسن ام‌آران‌ای را تزریق نکرده‌اند، هستند.

ابتلای هزاران نفر به کرونا پس از ۲ مرحله واکسیناسیون

بر اساس اعلام پایگاه اخبار ملی اسراییل برنامه دولت اسرائیل برای واکسیناسیون (که هم‌اکنون بر روی نوجوانان متمرکز شده است) در آستانه تکمیل است و بر اساس آمار منتشر شده مقامات دولتی، نیمی از افراد مبتلا به کرونا در هفته‌های اخیر، دو مرحله واکسیناسیون خود را انجام داده‌اند.

دکتر شارون الری پریس، مدیر خدمات ملی سلامت در روز ۲۳ ژوئن در یک نشست رسانه‌ای این آمار نگران‌کننده را اعلام کرد. بر اساس داده‌های وی، از ۸۹۱ مورد بیماران قطعی مبتلا به کرونا در ماه گذشته میلادی، نیمی از آنها هر دو نوبت واکسن فایزر ام‌آران‌ای را دریافت کرده بودند.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، در ماه‌های پس از واکسیناسیون ۶۷۶۵ نفر که هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده بودند، به ویروس کرونا مبتلا شدند. ردیابی اپیدمیولوژیک نشان می‌دهد که ۳۱۳۳ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ از طریق افراد واکسن زده به این بیماری مبتلا شده‌اند.

با وجود این یافته‌ها، دولت جدید اسراییل به نخست‌وزیری نفتالی بنت که جایگزین نتانیاهو شده است، از تعهد خود به واکسیناسیون کامل (دو نوبت) به عنوان ابزاری برای مقابله با ویروس قاتل خبر داده است.

واکسن‌های قاتل مُدرنا، فایزر و آسترازنکا

گلوبال ریسرچ می‌گوید واکسن قاتل که به مرگ‌ها و ابتلاهای بی‌شماری منجر شده، در اسرائیل به عنوان راه‌حل معرفی شده است.

دولت اسرائیل در واکنش به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا، در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی یک برنامه اطلاع‌رسانی برای تشویق به واکسیناسیون و تبیین اهمیت قرنطینه آغاز کرده است. آغاز استفاده مجدد از ماسک نیز توصیه شده است.

آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به کرونا در اسراییل مربوط به واکسن ام‌آران‌ای فایزر بیونتک در دسترس نیست، اما داده‌های رسمی اتحادیه اروپا در مورد واکنش‌های ناخواسته دارویی تأیید می‌کند که ام‌آران‌ای آزمایشی، یک واکسن قاتل بوده است. ۱۵۴۷۲ فوتی و یک ونیم میلیون مبتلا (۵۰ درصد موارد جدی بوده است) ناشی از تزریق واکسن‌های ام‌آران‌ای (فایزر، مودرنا و آسترازنکا) گزارش شده است.

این گزارش در پایان می‌نویسد: داده‌های اتحادیه اروپا در مورد واکسن فایزر (که در اسراییل تزریق می‌شود) بدین ترتیب است: ۷۴۲۰ مورد فوتی و ۵۶۰۲۵۶ نفر آسیب‌دیده ناشی از تزریق واکسن‌ها تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • مارشال IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    81 51
    آخ آخ نباید این خبرهارو منتشر کنید آخه خیلیها فقط برای تزریق همین واکسنها بیفایده که تیلیغاتشان گوش همه را کر کرده است به سفر خارج از کشور میروند مثل ارمنستان و ترکیه و.... تازه اینطوری توی ذوق سلبریتیهای ایرانی میخورد... راستی خبر دستگیری نفوذیهای زد انقلاب و خرابکار تاسیسات برق هم اطلاع رسانی کنید
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      43 32
      برو یاد بگیر که "ضد" درسته و نه زد در زمن!!! تو بهترشو داری بیار مردم بزنن. حرفی نه ها که باد هواست، در غمل
    • وطن دوست IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      40 12
      سلام در ضمن پدر و عموهای ما را همین دولت ایران استرازنکا زدند پس اگر بد هست چرا به پدر و مادر ما این واکسن را ترزیق کردید بالای ۷۵ سال هستند اگر خدای نکرده طوری بشوند پس مسول شمایید اگر بد هست دولت جمهوری اسلامی وارد کرده و به به پدران ما ترزیق کردند
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      18 30
      عمل درسته نه غمل بهترش رو داریم تولید می کنیم و در عمل هم وارد چرخه توزیع و تزریق هم شده و خیلی زود به کوری چشم صهیونیست ها و آمریکا و نوکران داخلی آنها به تولید انبوه و کافی هم میرسه
    • ناشناس IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      12 9
      توهم برو یادبگیر زمن نه ضمن پرفسور
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      11 20
      همینکه میگی جمهوری اسلامی آسترازنکا وارد کرده معلوم وطنت هرجایی هست الا ایران وگرنه همه مردم دیدند رهبر انقلاب ورود واکسن های مشکوک و نامطمئن آمریکایی انگلیسی را ممنوع اعلام کرد
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      25 7
      خیلی زود، در اسرع وقت، با بالاترین سرعت و ... این ها عباراتی هست که گوش ما ازش پره. در عمل خواهیم دید تا اخر پاییز یا جتی اخر سال هم به 70 درصد واکسیناسیون نخواهیم رسید.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      20 2
      دادن اطلاعات غلط در این مورد خطرناک ترین اتفاق در مورد این پاندمی است. خود تلویزیون بارها عنوان کرده مهم ترین اثر واکسن کاهش احتمال ابتلای شدید به بیماری و کاهش مرگ و میر هاست. لطفا اماری منتشر کنید از مرگ و میرهای جدید در اسراییل, ایتالیا و انگلیس. خواهید دید.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      6 13
      جناب نطر یکی مانده به آخری جهت اطلاع شما واکسن انگلیسی آقایان دولت وارد کردن حال با منشا کره ای یا جای دیگر ولی همان انگلیسی است آن هم بر خلاف دستور صریح رهبری دستگاه قضا چرا ورود نمی کند
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      8 5
      ۲۲:۴۶ تو برو خودت ۲واحد املا پاس کن به اون نمیخواد یاد بدی.در زمن؟خخخخخخخ ضمن درسته.غمل؟ههههههههه عمل درسته
    • مشرق خجالت بکش IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      21 5
      بعید میدونم نظرمو منتشر کنید.چرا فکر میکنید مردم lمتوجه نمیشن؟ امریکا روزی1500نفر فوت میکردن و بعد از واکسیناسیون به200تا300نفر رسیده. اسرائیل تعداد فوتیاش بین0تا 2نفر روزانه هست.حالا چون عرضه ی واکسیناسون ندارید قرار نیست بگید واکسن بد و کشنده ست!
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      8 1
      تلفات امریکا از 4500 نفر در روز رسیده به 300 تا 400 نفر. یعنی بیش از 90 درصد کاهش
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      3 8
      ایران هم با روزی 400 نفر کشته رسیده به 150نفر فوتی آن هم بدون واکسن زدن
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 6
      یک سوال ،متاسفانه علیه سخنان صریح رهبری که فرمودند واکسن امریکایی و انگلیسی ممنوع و باتوجه به تلفات بالای تزریق واکسن های این دوکشور به اعتراف رسانه های غربی واروپایی چرا واکسن انگلیسی استرازانکا به کشور ایران وارد گردید و بازهم متاسفانه به کادر درمان و حتی ایثارگران تزریق گردید حالا اگر خدایی نکرده اتفاق خاص پیش بینی نشده ای روی افرادی که واکسن استرازانکا تزریق شده است یا مرگی رخ دهد ایا رئیس جمهور محترم تدبیر و امید که دستور وارد کردن این واکسن انگلیسی را داده است متهم شناخته میشود یا خیر؟؟ ایا سیاست بازی ریاست جمهوری دوازدهم با جان ارزشمند افراد جامعه که در خط مقدم دفاع از کشور بوده اند و برای صیانت از مرزها و سلامت مردم جامعه زحمت های بیشماری کشیده اند نباید خط قرمز باشد همانطور که دیده میشود فعلا بیشتر کشورهای غربی واروپایی بنابر اعتراف خودشان با واکسن های فایزر و استرازنکا ناموفق بوده است و منجر به مرگ ومیر حتی با تزریق دوز دوم مواجه شده است ودر مواردی منجر به بیماریهای ناشناخته گشته است.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 1
      متاسفانه تنها شخصی که پاسخگوی فشارهایی که روی مردم جامعه میاورد و هیچگاه پاسخگو نبوده و نمیباشد شخص پرزیدنت حسن روحانی میباشد برای اقای روحانی نه تنها وعده هایی که داد بلکه جان ایرانیان هیچ ارزشی ندارد ایشان هنوز اندر خم کوچه برجام ایستاده اند و تنها رئیس جمهور برجام میباشند ولاغیر.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    59 11
    چرا این نکته ساده را متوجه نمی‌شوید که واکسن نرخ مرگ و میر را کاهش می‌دهد نه نرخ ابتلا را؟! واکسیناسیون کاملا موفق بوده... ایتالیا منطقه سفید شد... انگلیس هم همینطور و شما هنوز در توهمات خود سیر میکنید!
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      17 32
      ایتالیا واکسن اسپوتنیک روسی را تولید و استفاده کرده است و انگلیس هم دوباره آمار مبتلایان افزایشی شده و گونه کرونا دلتا (هندی) غالب شده است.
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      21 14
      پس لابد انگلیسی ها مریض بودن برای رفع محدودیت های کرونایی تظاهرات چند صد هزار نفری راه انداختن
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      9 21
      ما توهم داریم یا کسانی در هپروت ۲۴ ساعته اخبار کذب بی بی سی و سعودی عنترنشنال و منوتو غرق شده اند و دروغهای آنها را باور می کنند؟!
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    48 6
    آره فقط برکت خوبه و اسپوتنیک. آمار مرگ و میر روسیه رو نگاه کنید تو رو جان هر کی دوست دارید خبرها رو اینطوری منتشر نکنید که وقتی عکسش در میاد سرشکسته بشین. در ضمن مرگ بر اسرائیل
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      7 10
      روسیه با وجود تولید واکسن تقریبا مانند ما عمل کرده و هنوز بسیاری خاصه زیر پنجاه ساله ها هنوز واکسنی دریافت نکردند . البته این اگر درست بگم تا حدود دو هفته قبل بوذه .. ضمنا درسته . واکسن برای جلوگیری از شدت بیماری و مرگ هست . بارها گفته شده . بعد از تزریق . باز هم ضوابط بهداشتی مثل ماسک و فاصله گذاری رعایت کنید ... ممکنه در آینده طی تحقیقات واکسن ضد کرونا ساخته بشه . اما با سرعتی که کرونا در ایجاد تغییر شکل گرفته . ممکنه واکسن ها اثر خود را کمتر بگذارند و قرار بر تلقیح جدید و یاد آور با همان و یا واکسن دیگری که هنوز بین دانشمندان توافق یکسانی بر اثر بخشی بیشتر با واکسن دیگر حاصل نشده . باشد
    • SE ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      9 17
      مردم روسیه تحت تاثیر رسانه های غربی از زدن واکسن بومی خودداری کرده اند تنها 15 درصدشان واکسن زده اند
  • جمال DE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    40 7
    ولی اونجور که من تو خبرها خوندم، کسانی که واکسن زده بوده اند بعضا مبتلا شده اند ولی ابتلای در حد بستری در بیمارستان نبوده، یعنی واکسن از موارد حاد بیماری جلوگیری میکنه.
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      11 12
      وقتی میخوای هرجوری شده این افتضاح رو ماله بکشی ولی بازم گندش درمیاد :)))
  • رشید IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    25 6
    تحلیل درست منجر به تصمیم درست میشه و تصمیم درست منجر به حرکت درست و حرکت درست منجر به پیروزی ممکن است اسراییل دشمن باشد که هست ولی کسی نگفته واکسن زدن از ابتلا جلوگیری میکنه و شما رو روئین تن میکنه بلکه گفته شده از مرگ شما جلوگیری میکنه در ضمن اصلا فایزر ایراد داشته باشد تلاش کردند شکست خورده اند ما که اصلا به اون مرحله نرسیدیم
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      5 15
      واکسن برای این است که بدن افراد پادتن تولید کند و دیگه بیمار نشوند اگر واکسن بزنند و بازهم کرونا بگیرند یعنی واکسن ناکارآمد است.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      4 8
      اینو به اون مغز کلنگی هایی بگو که وقتی ایران توی یکی از مراحل آزمایش فضایی شکست خورد، با هیجان و ذوق دستاوردهای فضایی کشورشون رو مسخره میکردن. خب دقیقا ما هم به این مراحل میرسیم و شکست میخوریم و شکست میخوریم تا بالاخره موفق میشیم. اونا هم که یه شبه موفق نشدن. واسه اونا فرمول این بوده، واسه ما هم همینه. به ما که میرسه که غلط نمیشه. در ضمن ایران توی صنعت واکسن‌سازی یه رزومه ۱٠٠ساله داره. بعد چه اصراریه که دنبال یه مشت خودفروخته بیفتیم و هی عشقمون این باشه که به نام حقیقت بزنیم توی سر خودمون و بگیم ما بدبختیم؟ خب میتونی بیا وسط میدون درستش کن، نمیتونی پالس منفی نده.
    • IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      7 5
      سابقه صنعت پزشکی در ایران و آمریکا یکسانه؟ بودجه بهداشتیشون یکسانه؟ این چه جور مقایسه سطحیه که میکنید؟
  • ناشناس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    20 1
    پس چرا روحانی هیچیش نشده
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      6 2
      مگر روحانی جایی میره کرونا بگیره ،روحانی از بس که تکان نخورده در خطر زخم بستر گرفتن است
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    6 31
    ما که قبلا هم در خبرگزاری مشرق کامنت گذاشتیم و گفتیم که اخبار موثق حاکی از این است که واکسنها موجب مرگهای بعدی یا ابتلای به سویه های جدید می شوند اما بعضی علم زده ها قبول نکردند
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    9 12
    مگه واکسن ویروس زنده ضعیف شده بوده که باعث ابتلا شده؟ من متوجه منظور نشدم.واکسن در برابر ابتلا به بیماری ویروسی یا موثر هست یا نیست. ولی خود واکسن که عامل ابتلا نیست! قبل سرایت نوع دلتا و دلتا پلاس اعلام شده بود که واکسن فایزر در برابر نوع جهش یافته کرونا هندی موثر نیست.
  • رضا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    35 8
    هنوز این رو متوجه نشدید که واکسن آمار مرگ و بستری رو کاهش میده نه ابتلا رو .یه روز با واکسیناسیون عمومی و یا ابتلا بیشتر افراد ، کرونا به چیزی شبیه آنفولانزا تبدیل میشه.خواهشا چاپ کنید
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      6 21
      واکسن باید تعداد مبتلایان را کاهش بدهد و مانع ابتلا افراد به کرونا بشود.
  • US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    26 3
    بابا قبل از این گزارشا به صداسیما بگین بازیای فوتبال رو پخش نکنه. من عقلم به چشممه و ورزشگاههای پر تماشاگر رو باور میکنم نه رسانه های غربی مثل گلوبال ریسرچ
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      4 3
      سوال منم همینه.گفتن بازی تولندن کنسل میشه،نشد.گفتن بدون تماشاگرمیشه،نشد.کرونا واطلاعاتش شده جمع نقیضین.تهش نگن اشتباه کردین دوساله حبس خانگی شدین.ازبس هیچکس رونمی بینیم،فقط تلویزیون،افسردگی کرفتیم.
    • US ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 12
      اصل خبر درسته. گزارش برای رسانه های خود اسقاطیل بوده. یه سرچ ساده میخاد زیاد سخت نیست.
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 13
      تو انگلیس ، دوباره آمار کرونا بالا رفته ، بخاطر عدم رعایت محدودیت‌ها توسط تماشاگران فوتبال جام ملتها
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    15 4
    ورزشگاههای اروپا که یه چیز دیگه میگه!!! شرافت خیلی بهتر از اخبار نامربوطه!!!
  • DE ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    4 11
    بنده از اول هم به واکسن‌های اروپا بدبین بودم ، تا حالا هم واکسن نزدم و میخواهم بیام ایران واکسن بزنم .. شرکت های مانند (فایزر، مودرنا و آسترازنکا) مافیایی هستند که میلیاردها یورو تسهیلات گرفتند و سر سیاستمداران فاسد اروپا هم کلاه گذاشتند .. همه این شرکت های به سرمایه داران صهیونیست وصل اند که به پدر و مادر خودشون هم رحم نمیکنند
  • DE ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 17
    واکسن مخصوص انسان به سگ و کفتار تأثیر نمیکنه .
    • مسلم IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      14 3
      همه انسانیم بفهم چی میگی
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    9 8
    خب چرا استرانزکا زدید به مردم
  • حسنعلی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    5 10
    من که واکسن برکت رو اولین دوزشو سه چار روز پیش تزریق کردم و شنیدم واکسن خوبیه
  • DK ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    15 2
    واقعا چقدر اطلاعاتتون کمه. خوب معلومه پس از واکسن هم آدم می تونه کرونا بگیره. فرقش فقط اینه که شخص واکسینه شده دیگه به دلیل کرونا نمی میره. و دور بیماریش هم خیلی اسونتر میشه
  • CA ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 11
    آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به کرونا در اسراییل مربوط به واکسن ام‌آران‌ای فایزر بیونتک در دسترس نیست!!!!! :)) یعنی منم که چهار ماه قبل واکسن فایزر زدم در معرض مرگم؟
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    8 1
    اولا جهت اطلاع بگویم که واکسن از مرگ و میر می کاهد، دوما اگر آسترازنکا انقدر بد است چرا اول از همه روی کادر درمان خودمان تزریق شد؟
  • امیرو IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    3 16
    خدا کنه همه اسرائیلیها کرونا بگیرند. کار ما راحتتر میشه , فبل از آنکه به دریا ریخته شوند.
    • مسلم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      8 1
      به همین خیال باش فعلا که ایرانیا رو هم کرونا هم زادوولد صفر داره نابود میکنه به خاطر طرز تفکر تو امثال تو
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      6 1
      خفه بابا اگه مرد هستی برو انجامش بده
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    4 13
    تمام این واکسنا گندش 10 ساله دیگه مشخص میشه ... معلوم نیست چی تو بدن ملتها میکننند ...
  • ناصر CA ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    22 3
    مشرق جان و ایضاً تمامی طرفداران دو آتیشه که زبان علمی رو قبول ندارید حداقل یک دقیقه فکر کنید چرا در تمامی استادیوم های اروپا مملو از جمعیت بدون ماسک هستند؟! واکسن های مورد تایید مجامع علمی شیطان، جن یا... ندارند به عقل خودتون رجوع کنید
    • مسلم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      14 1
      افرین
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      1 17
      خب اینطوری بخوای نگاه کنی که اونا چالش لیسیدن کاسه توالت هم گذاشتن این یعنی کرونا رو‌نابود کردن و با خیال راحت اینکارو‌ میکنن؟نه عزیز جمع میشن و ورزشگاه رو پر میکنن خب از سر حماقته.برای خدشه‌دار نشدن دموکراسیشونم کسی کار به کارشون نداره.به اسم آزادی میذارن مردم تو هم بلولن و بمیرن
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 3
      مامان خدابیامرزم ی مثل داشت میگفت:اگه نمیریم نه پیریم.ماهم اگه خداعمری دادوقتی به عوارض درازمدت این واکسنای غربی رسیدیم همدیگرومیبینیم.اونوقت دیگه دیره که بگیدبیل گیتس اینوگفتواونوگفت
  • DE ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    7 2
    چی‌ میگی واقعا ؟؟؟؟؟ حالتون خوب نیست یا مارو گیر آوردید ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 12
    بیش باد.سگیونیستای وحشی کثافت
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 8
    چیزی که جیره خورای منوتو و عنترنشنال عمرا بگن حتی اگه گزارش گلوبال ریسرچ‌ باشه
  • رضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    13 3
    کم دروغ بگید
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    16 0
    در مسئله واکسن و دارو باید اهل فن و خبرگان دستور بدهند . ما ا هل فن کم نداریم . سیاستمداران و رسانه ها فقط درد مردم را منتقل کنند . چرا چین و کره جنوبی و ژاپن و ویتنام و بسیاری از کشورها نگذاشتند بیماری کرونا به مرحله دوم برسد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون رسانه ها یا دخالت نکردند و یا طرف مردم بودند . وقتی رسانه ها مردم دوست نیستند و از مردن مردم غصه خوار نمی شوند باید اینطوری شود . رسانه ها زبان مردم هستند . در امریکا رسانه ها ترامپ ملعون را شکست .دادند .
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 3
      سیاستهای دولتهارورسانه هاتعیین نمیکنن.دربسیاری ازجوامع برای دولتهایی که سرکارندتعدادی رسانه مخالف هست تعدادی موافق.این بهترین حالت رسانه ای برای مردمه.چون باعث میشه دولتهاباحواس جمع بیشتری کارکنن.حتی دولت ناکارآمدی مثل دولت روحانی اگررسانه ای مخالف نداشت وضع صدهاباربدتربود.آنچه درکره وژاپن و...اتفاق افتادربطی به رسانه هاشون نداره بایدکارشناسی بشه.مضافااینکه باشیوع مجددکرونادرژاپن اقدامات محدودیتی انجام گرفته تاشایدبتونن المپیک روبرگزارکنن.
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      3 0
      دولت ها با حکومت ما فرق دارن، در تصمیم گیری ها دولت ما بی اختیاره و فقط مجریه که همین حرفها باشه و تقصیرات رو گردنش بندازن...
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 2
      دولت بی اختیار نیست رئیس جمهور مملکت ۳۸ اصل اختیار داره ۳۰۰۰ مدیر رو نصب می کنه کل بودجه دستشه رهبری کلا ۵ اصل
  • جعفر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 5
    ببینید عزیزان. واکسن فایزر مبنی بر ام آر آن ای هستش. این فناوری برای اولين بار فقط ۱۰ ماهه که در دنیا مطرح شده. پس باید چند سالی بگذره تا امتحان خودشو پس بده. نمی گم خوبه یا بده. باید زمان پاسخ آن را مشخص کنه. ولی عقل میگه از واکسنی استفاده کنید که بازخورد آن سالهاست که مشخصه. مثلا واکسن های مبتنی بر ویروس کشته شده، ۵۰ ساله که در دنیا مطرحه و یا واکسن های مبتنی بر پروتئین نوترکیب، ۳۰ ساله که آزمایش خود را پس داده. من باشم یکی از این دوتا را انتخاب میکنم
  • سهند GE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    6 0
    این خبر همونفدر اعتبار داره که خبر خرید واکسن ایرانی توسط سوییس اعتبار داره واکسن نرخ مرگ و میر رو به صفر میرسونه که میتونید حالا که درگیر موج پنجمیم و سوییس واکسیناسیون بچه‌ها رو شروع کرده یه نگاه هم به آمار مرگ و میر در سایر نقاط جهان بندازیم ابتلا به بیماری حتی با واکسن یه چیز طبیعیه اما مرگ با واکسن که تو ایران شاهدش بودیم طبق گفته‌ی خود متخصصان ستاد ملی کرونا نتیجه‌ی کم‌کاری و عدم مدیریت واکسیناسیونه متاسفانه شرف تو این مملکت مفت شده
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    5 0
    گلوبال ریسرچ با پول چین اداره میشه. چین بهتره در مورد افتضاح واکسن خودش که هر کشوری زده رفته دنبال یه واکسن دیگه نظر بده.
  • قاسم IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 3
    میشه چند تا از این واکسن ها رو به روحانی و اونایی بزنید که براش یقه چاک میدادن
  • رونالدو MD ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 4
    من که هیچ وقت واکسن نمیزنم و تا اونجا که میدونم هیچ کدوم از اعضای خانواده ما هم قصد زدن واکسن رو ندارن... اثار این واکسنها بعدا خودشون نشون خواهد داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس