کرونا

در پی افزایش سریع همه گیری کرونا دلتا در انگلیس، هنگ کنگ با صدور بیانیه ای رسمی، این کشور را در فهرست کشورهای بسیار خطرناک قرار داده و کلیه پروازهای مسافری با انگلیس را لغو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتد پرس، در پی افزایش میزان مبتلایان به کرونا در انگلیس، دولت هنگ کنگ با صدور دستوری رسمی، کلیه پروازهای مسافری با این کشور را ممنوع اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، دولت هنگ کنگ در بیانیه صادر شده در این خصوص، انگلیس را در میان فهرست کشورهای بسیار پر خطر از حیث شیوع بیماری کرونا قرار داده و کلیه افرادی که بیش از دو ساعت در خاک انگلیس توقف داشته باشند نیز حق دریافت کارت پرواز در فروگاه و پرواز به سمت هنگ کنگ را ندارند.

دولت هنگ کنگ همچنین نسبت به شیوع گسترده و سریع نسخه «دلتا» ویروس کرونا در انگلیس ابراز نگرانی کرده و این موضوع را دلیل ممنوعیت پروازها میان دو طرف دانست.

لازم به ذکر است شیوع نسخه هندی بیماری کرونا موسوم به «دلتا» طی روزهای گذشته در اروپا افزایشی چشمگیر داشته است.

در همین راستا، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان نیز طی سخنانی ضمن ابراز خوشبینی نسبت به روند نزولی همه‌گیری کرونا در این کشور، هشدار داد که با این حال نوع «دلتا» این ویروس در حال انتشار بوده و همین موضوع، خوشبینی در مقابله با کرونا را شکننده کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    کلا ارتباط با انگلیس چه از نظر شیوع کرونای انگلیسی و چه از منظر منافع ملی برای همه کشورها خطر داره. علی الخصوص جاسوسها و عوامل نفوذی شان در دولت ها. وضعیت امروز پس از این هشت سال این گفته را ثابت می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس