حضور پر شور مردم در انتخابات، چشم دشمنان را کور کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات، چشم دشمنان را کور و زبانشان را بست،گفت:امیدوارم با این انتخاب خوب و شایسته یک دولت انقلابی و مردمی تشکیل شود.

به گزارش مشرق، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد که با حضور استاندار خراسان و دیگر مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تبریک پیروزی درخشان مردم در انتخابات پرشور و دشمن شکن ریاست جمهوری اخیر، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان پشتوانه بسیار قوی برای دولتمردان و سیاستمداران در کار دیپلماسی و روابط بین الملل است.

بیشتر بخوانید:

امیر موسوی: حضور ناوگروه ارتش در اقیانوس اطلس موجب وحشت دشمنان شده است

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات، چشم دشمنان را کور و زبانشان را بست، افزود: همه دنیا مشاهده کردند که ملت ایران اسلامی علیرغم تمام مشکلات با چه شوق و حماسه‌ای پای صندوق‌های رای رفتند و ما امیدوارم با این انتخاب خوب و شایسته به امید خدا یک دولت انقلابی و مردمی تشکیل شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به مشارکت ۸۰ درصدی کارکنان و خانواده بزرگ نیروی هوایی ارتش در انتخابات، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش همچون روزهای اول انقلاب نشان دادند که همچنان استوار و محکم پای انقلاب ایستاده‌اند.

امیر نصیرزاده به حضور نیروی هوایی در تمامی مقاطع حساس تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: مشارکت فعالانه در دوران دفاع مقدس، مقابله با اشرار، حضور در حرمین شریفین و مدافعین‌حرم، گوشه‌ای از خدمات ارزنده نیروی هوایی ارتش است.

در ادامه محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و شهدای مدافع سلامت و تبریک هفته قوه قضاییه با بیان اینکه امروز نیروی هوایی ما جزو ۱۰ نیروی برتر هوایی در جهان و نیروی برتر در سطح منطقه است، افزود: نیروی هوایی الحمدالله نامی ماندگار از خود به جای گذاشته است. در شرایطی که از ابتدای انقلاب شاهد محدودیت و تحریم بوده‌ایم و قبل از انقلاب هم نیروی هوایی کاملاً وابسته به غرب بود، امروز با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با وجود تحریم و محدودیت به این توانایی رسیده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص اثرگذاری ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ما هیچگاه حادثه ۱۹ بهمن سال ۵۷، رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد. همچنین نیروی هوایی در حوادث و بلایای طبیعی و مبارزه با ویروس کرونا نقش بسیار موثری داشته و با بسیج تمام امکانات خود وارد عمل شده و خدمتگزار مردم بوده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا حدود ۸۰ هزار خدمت توسط نیروی هوایی به جامعه و مردم انجام شده، که نشان دهنده آن است که نیروی هوایی در کنار مردم قرار دارد.

در این مراسم، امیر محمد رضا بهرام نژاد طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش به سمت فرمانده پایگاه شهید حبیبی مشهد منصوب و از تلاش‌های امیر حمید مصطفوی تقدیر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    شما هم !
    • ناشناش IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      0 1
      بله. همه هم. به کوری چشم جنابتان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس