پیشرفت‌های خوبی در نیروی هوایی داشتیم/ نهاجا خط‌شکن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه ماموریت‌های این نیروی به بهترین نحو انجام و در تاریخ ثبت شده است، گفت: شاهد پیشرفت‌های خوبی در نیروی هوایی هستیم و این آغاز راه است.

به گزارش مشرق، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان ورودی سال ۹۶ دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری جزو سرآمدان و بهترین‌ها هستند، اظهار داشت: تحصیل علم و دانش در محیط نظامی برای تامین امنیت کشور به کار گرفته می‌شود به عبارت دیگر ما امنیت ملتی را تامین می‌کنیم که ارزش‌های والای اسلامی در آنجا حاکم است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از ارزش‌های دینی حراست می‌کنند، افزود: ما برای کشوری تامین امنیت می‌کنیم که پرچم آن در نهایت به دست منجی عالم بشریت سپرده خواهد شد. ارزش تامین امنیت در ایران اسلامی دو چندان است و باید در کنار آموزش به مسائل تربیتی نیز بپردازیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با تاکید بر اینکه دانشگاه شهید ستاری روند رو به رشد و پیشرفت را ادامه می‌دهد، یادآور شد: با زحمات کارکنان نیروی هوایی شرایط خوبی داریم، اما باید روند پیشرفت و رشد در این دانشگاه بیش از پیش ادامه دار باشد تا به مطلوب‌ترین جایگاه‌ها برسیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دلسوزانه و جهادی، فرهنگ سازمانی را شکل می‌دهد، گفت: دانشجویان باید مدام مطالبه‌گر باشند و وقت آن‌ها به بطالت نگذرد و آموزش‌های همراه با مهارت را طی کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: دانش نظری در کنار دانش مهارتی توامان باید پیش رود و هر چه بنیه علمی و دانش در بین دانشجویان قوی‌تر شود بهره وری بیشتری در یگان‌ها وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید از تجربیات پیشکسوتان به خوبی استفاده کنند، گفت: یک فرمانده، معاون یا مسئول باید بنیه علمی قوی و اشراف اطلاعاتی بالایی داشته باشد و پایه این بنیه در دانشگاه بوده و این آغاز راه است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه تحقق مجاهدت بیرونی مستلزم مجاهدت درونی است، تاکید کرد: فرمانده معظم کل قوا علاقه زیادی به نیروی هوایی دارند و ما این افتخار را داریم که خط شکن هستیم و ماموریت‌های ما به بهترین نحو انجام و در تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آینده نیروی هوایی بسیار درخشان‌تر از قبل خواهد بود، افزود: شاهد پیشرفت‌های خوبی در نیروی هوایی هستیم و قطعاً شما دانشجویان عزیز در رشد این نیرو تاثیرگذار هستید و با تلاش شبانه روزی و ابتکار و نوآوری این نیرو را به سمت تعالی بیشتر پیش ببرید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهرام FR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    خدا قوت خسته نباشید تکاوران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس