کد خبر 1238459
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
رئیسی نمایه

منتخب شورای ششم تهران از دیدار منتخبین شورای ششم با رئیسی قبل از فعالیت دولت جدید خبر داد و گفت: شورای شهر ششم از ۱۴ مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران، درباره آغاز فعالیت شورای ششم در پایتخت اظهار داشت: ۱۴ مرداد نخستین روز آغاز فعالیت شورای ششم خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم تا قبل از رسیدن به این زمان کارهای مختلفی مانند انتخاب هیأت رئیسه، نایب رئیس، منشی و سخنگوی شورای شهر را انجام دهیم همچنین وضعیت کمیسیون‌ها مشخص شود و انتخاب شهردار هم صورت بگیرد تا روزی که شروع شورا را داریم، شاهد تثبیت آن طی یک تا دو جلسه باشیم.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس

وی با اشاره به اینکه آموزش در شورای ششم بسیار مورد توجه است،‌گفت: تیمی که قرار است فعالیت خود را در شورا آغاز کند هر چند که مجرب و مشرف بر موضوعات شهری هستند ولی نیاز به نگاه عمیق در کمیسیون‌ها و موضوعات مختلف دارند وا ز آنجایی که توفیق داریم در خدمت مهندس چمران باشیم از ایشان درخواست کرده‌ایم موضوعات مختلفی را در چندین جلسه جهت آشنایی هر چه بیشتر و آموزش برای اعضاء بیان کنند.

سروری گفت: همچنین برای آشنایی با وضع موجود قرار است از طریق نماینده منتخبی که آقای ناصر امانی در نظر گرفته شده ارتباطاتی با معاونین شهردار فعلی و شخص حناچی داشته باشیم و نشست‌های مستمری در این راستا صورت گیرد. همچنین در زمینه سند تحویل و تحول هم بررسی‌هایی صورت گیرد.

این منتخب شورای ششم تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با  رئیسی دیداری خواهید داشت یا خیر،‌گفت: بله، به زودی و قبل از آغاز فعالیت دولت جدید جلسه‌ای با رئیسی خواهیم داشت و علاقه‌مند هستیم دیدگاه ایشان را در مورد شهر تهران و شورای شهر بدانیم.

وی گفت: به نظر ما شهردار و شورای شهر باید به صورت مجموعه‌ای هم‌افزا با دولت و مجلس جهت خدمت هر چه بیشتر با مردم تعامل داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس