کد خبر 1238099
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
بورس نمایه

امروز بازار سرمایه نسبت به روز گذشته رشد آرام‌تری را تجربه کرد و در نهایت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در محدوده ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت. 

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز بازار سرمایه نسبت به روز گذشته رشد آرام‌تری را تجربه کرد و در نهایت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با روندی مثبت به کار خود پایان داد  و در محدوده ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز به هفت هزار میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهابی زیر مجموعه شستا با روندی مثبت به کار خود پایان دادند و بیشترین تاثیر را در روند بازار داشتند. همچنین امروز گروه فولادی‌ها و مس تاثیری منفی بر روی بازار گذاشتند و در نهایت هم منفی بودند.

مواد دارویی، خودرو و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معاملات ۷۸۲ میلیارد تومان، ۷۳۶ میلیارد تومان و ۶۰۰ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند.

بیش از ۴۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۶۹۵میلیارد تومان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس