کد خبر 1237889
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
در جلسه مدیران پرسپولیس و کارگزار چه گذشت؟

در جلسه روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار درباره اصول کلی قرارداد بحث شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس در جلسه ای با مسئولان کارگزار این باشگاه شرکت کردند و درباره برخی موارد مربوط به قرارداد طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

معمولا در قراردادهای کارگزاری و اقتصاد کلان مربوط به باشگاه‌ها، مواردی مانند حجم درآمدزایی، مفاد و بندهای کلی، افزایش مبلغ سالیانه، مباحث مالیاتی و شرکت‌های همکار یا ذینفع، ابزارهای رسانه‌ها، زمان پیش پرداخت، حاشیه سود، موارد حقوقی و قانونی و نحوه و زمان پرداخت مبالغ و ... مورد بحث قرار می‌گیرد و گویا همین مسائل، جزو مهم‌ترین مباحثی بود که در نشست روز گذشته در جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس و مسئولان شرکت آتیه مورد بحث قرار گرفت‌.

قرار است در روزهای آینده و احتمالا تا پایان هفته جاری، تکلیف ادامه یا قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار مشخص شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    این همکاری و با این شرکت معلوم الحال تموم کنید و علاوه بر جريمه که به عهده ی خودشه باید مبلغی هم بعنوان ضربه ای که به تیم و وجه ی مازده ازش بگیرن
  • زهره IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    مظلوم پرسپولیس است که ساختمان باشگاهش را تصرف کردند. اما تلویزیون رادیو می گویند ششتقلال طاغوتی بحران دارد. خخخخ هههه.اما ششتقلالی ها برند ه می شوند و باداورها به زور می خواهند سهمیه جعلی آسیا بگیرند و حق گل گهر پارس جم را می خورند و آب خنک هم رویش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس