محمد تاجیک

این ستایش ها و تعریف و تمجیدها برخی از فیلم سازان را دچار توهم می کند به طوری که دیگر از کوچکترین نقدی، عصبانی و دلخور می شوند که همه اینها ریشه در فشارهای اقتصادی خبرنگاران سینمایی دارد که عرض کردم.

به گزارش مشرق، سومین قسمت از سریال «زخم کاری» صبح  روز جمعه در دسترس کاربران فیلیمو قرار گرفت و کانال‌های تبلیغاتی با انتشار خبری نوشتند که این سریال با رضایت ۹۹ درصدی مخاطبین همراه شد. محمد تاجیک روزنامه‌نگار سینمایی در گفت‌وگویی با یکتاپرس بدون اشاره به درج این خبر گفت:برای مثال درصد رضایت مخاطبان از فیلمی را  ۹۹درصد اعلام کرده بودند درحالی که حتی بهترین فیلم ها و سریال های تاریخ هم ۹۹درصدرضایت مخاطبان را نداشته اند.این ستایش ها و تعریف و تمجیدها برخی از فیلم سازان را دچار توهم می کند به طوری که دیگر از کوچکترین نقدی، عصبانی و دلخور می شوند که همه اینها ریشه در فشارهای اقتصادی خبرنگاران سینمایی دارد که عرض کردم.

تاجیک:بهترین‌های تاریخ سینما  ۹۹ درصد رضایت مخاطبان را به همراه نداشته است!

وی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو اشاره می‌کند: علاوه بر مسائل اقتصادی برخی از منتقدان هم هستند که به علت علاقه و یابی علاقگی به برخی از فیلم سازان، کار آنها را مورد ستایش و یا تخریب قرار می دهند.برخی از رسانه ها و کانال های باج گیر برای بازدید بیشتر و مطرح شدن اخبار منفی و زرد علیه سینما و یا سایر حوزه هارا منتشر می کنند که با این کارآن حوزه را مورد تخریب قرار می دهند. این موارد باعث شده که به مسائل مهم و جدی سینما کمتر پرداخته شود چراکه همه چیز دارد به حاشیه می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس