کد خبر 1237395
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
تحقق اهداف نبرد «شمشیر قدس»/ وقتی رژیم صهیونیستی تحقیر شد

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه نبرد شمشیر قدس را نشان دهنده قدرت و صلابت مقاومت و ضعف و ناتوانی دشمن صهیونیست دانست و گفت: آنانکه در نبرد شمشیر قدس پیروز شدند، قادر هستند وحدت ملی را هم محقق کنند.

به گزارش مشرق، «خلیل الحیه» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه با بیان اینکه برخی در تلاش برای به بن‌بست کشاندن فرآیند آشتی و وحدت ملی برای خوش خدمتی به دشمن هستند، اعلام کرد آنانکه در نبرد شمشیر قدس پیروز شدند، قادر به تحقق وحدت ملی میان فلسطینیان هستند.

الحیه که با رادیو الاقصی گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: فلسطین اکنون به بهودی اوضاع داخلی و تحقق وحدت ملی نیاز دارد و نباید به توهم مذاکرات با دشمن دل خوش کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار حماس به تل آویو درباره تداوم حملات علیه محله الشیخ‌جراح

وی افزود: کسانی که به دولت بایدن دل خوش کرده‌اند، به زودی خواهند فهمید که آن‌ها شما را به سمتی خواهند برد که چیزی عایدتان نمی‌شود و فرصت را از دست خواهید داد.

الحیه گفت: قاطعانه مخالف هرگونه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستیم، چرا که این رژیم قاتل، جنایتکار و غده‌ای سرطانی است که ثروت‌های ملت را غارت می‌کند.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه اضافه کرد: از همه می‌خواهیم روابط خود را با این رژیم قطع کرده و نسبت به هرگونه روابط با آن هشدار می‌دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ازسرگیری همکاری امنیتی رام الله با تل آویو اظهار داشت که این همکاری تنها با هدف ضربه زدن به وحدت ملی صورت گرفته است.

خلیل الحیه در خصوص پرونده تبادل اسرا اظهار داشت، دشمن صهیونیست جدیتی برای پیشبرد این پرونده ندارد و می‌خواهد از آن برای تحقق اهداف حزبی خود استفاده کند. ما برای انجام عملیات مبادله اسرا آماده هستیم، البته به شرطی که طرف صهیونیستی برای آن جدیت داشته باشد.

وی همچنین به حادثه ترور فعال و معارض فلسطینی «نزار بنات» به دست تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری اشاره کرد و گفت: حماس رابطه خوبی با بنات که یکی از چهره‌های بارز و جزو نامزدهای انتخابات مجلس قانونگذاری بود، رابطه خوبی داشت.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تأکید کرد که بنات به خاطر مبارزه علیه ظلم و فساد ترور شد. ترور بنات نقطه تحولی خطرناک در تاریخ فلسطین است اما این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس