کد خبر 1237048
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

به گزارش مشرق محمدرضا کائینی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در مدت پیش و بالاخص پس از انتخابات بیست و هشت خرداد، به قدر کافی درباره آورده های این رویداد، سخن رفته است. گمان می برم که اکنون، بهتر است در باب جنبه ای متفاوت از این همایش ملی، به تحلیل بپردازیم و آن، اشاراتی در باب منتخب آن‌ است.

گمان می برم که از اوایل دهه هفتاد، با رئیس جمهور منتخب آشنا شدم. در بسیاری از برنامه ها، یا با بی سلام و علیک، از کنار هم عبور کرده ایم! چه کسی گمان می بُرد، که روزی رئیس جمهور شود!

شاید شناخت من از روحیات آقای سید ابراهیم رئیسی، بیشتر در خلال گفت و شنودهایی ایجاد شده باشد، که با او انجام داده ام. یکی از آنها، مصاحبه ای بود که در حوزه علمیه الزهرا (س) واقع در کوی نصر، در پنجشنبه روزی، با وی داشتم. گفت: "در هر هفته و چنین روزی، فارغ از مسئولیت های قضایی، به اینجا می آیم که بی تکلف، با متولیان مدرسه و مردم، از نزدیک صحبت کنم و با آنها، چای و خرمایی بخورم!" (در آنجا از مراجعین، اینگونه پذیرایی می شد). موضوع گفت و گو، سیره شهید سید اسدالله لاجوردی بود، که در شماره مربوطه در "شاهد یاران" نشر یافت!

یک بار هم در میانه یکی از مصاحبه های تلویزیونی، گفتم: از اتاق فرمان خبر می دهند، که میان برنامه ای برای پخش آماده است، که بلافاصله به طنز گفت: "از شما،‌ اتاق فرمان و همه صاحبان فرمان، اجازه می خواهم که سخنم را تمام کنم!..." که البته با زبردستی هم، سخن خود را به پایان بُرد!

آنچه در ویژگی های آقای رئیسی، بیش از همه شاخص می نماید، تعقل، تدبیر، قاطعیت و خستگی ناپذیری اوست. چیزی که که در دوره پیشین انتخابات، به چشم دشمن آمد و بعدا اعتراف کرد: "علت تلاش ما برای انتخاب نشدن رئیسی، این بود که می دانستیم او نخواهد گذاشت، کشور به این شرایط شکننده برسد!".

امید ما این است که حضرت حق، به اراده و توانمندی های منتخب ملت، برکت و زیادت دهد و کشور را به عبور از کاستی ها و معضلات، رهنمون سازد.

پ ن: تصویر فوق آمده، سید ابراهیم رئیسی را، در دهه شصت و در حال سخنرانی برای رزمندگان نشان می دهد.

تجربه یک محقق تاریخ از سید ابراهیم رئیسی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    22 0
    جانم به این رئیس جمهور خوش تیپ
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    13 0
    ان شا الله ، این انتخاب برای ایران و جهان اسلام پر از خیر و برکت باشد .
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    9 0
    جالب بود؛ آفرین
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    خدا در سایه دعای خیر مردم و حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایشان را حفظ کند و موفق بدارد در همه امور، انشاءالله.
  • عزیز IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    دشمنش ملعون باد دشمنش مطرودباد مطعون باد دشمنش منفور باد محزون باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس