یه چند وقتیه که هممون تو قرنطینه گیر افتادیم و خیلی‌هامون به فکر اینیم که با دور کاری درآمد میلیونی کسب کنیم. بارها شده دیدیم که تو صفحات مجازی، خیلی‌ها مشغول فروش محصولاتشون هستن. از کیف و لباس گرفته تا محصولاتی که دردسر درست کردنشون بیشتره، مثل میز و صندلی!

اما خب، اگه شما هم جزو اون دسته افرادی باشین که دنبال کسب درآمد در منزل هستید و به وسایل آرایشی و بهداشتی هم علاقه دارید، ما براتون یه پیشنهاد هیجان انگیز داریم که فکر کردن بهش خالی از لطف نیست!

با ساخت بمب حمام و کوکتل پدیکور درآمد میلیونی داشته باش!

شما می‌تونید با درست کردن بمب حمام و کوکتل پدیکور و فروش اون‌ها، درآمد میلیونی کسب کنید!

اول از همه بیایم ببینیم بمب حمام و کوکتل پدیکور چیه و اصلا به چه دردی می‌خوره.

 بمب حمام یک توپ کوچیک حاوی موادی مثل کلسیم و انواع نرم کننده‌های پوست و کلی مواد مفید دیگه است که برای پوست شما لازمه و کمک به پاکسازی و ترمیم پوست می‌کنه. روش کار این محصول به این صورته که شما این بمب رو داخل وان آب گرم می‌ندازید و با آرامش توی وان دراز می‌کشید تا مواد داخل بمب که حالا توی آب پخش شدن به پاکسازی و لایه برداری پوست شما برسن. در ادامه برخی از خواص کوکتل پدیکور رو آوردیم تا بیشتر با این ماده شگفت‌انگیز آشنا بشید.

کوکتل پدیکور هم مثل بمب حمامه، با این تفاوت که این بمب برای پدیکور، یا همون کارهای مراقبت و زیبایی پا انجام میشه.

خواص کوکتل پدیکور

از جمله برخی از فواید استفاده از کوکتل های پدیکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•           برگرداندن پوست به حالت طبیعی و شاداب

•           مناسب برای از بین بردن جوش، التهاب و خارش پوست

•           خنثی کردن باکتری های پوستی

•           بستن منافذ باز پوست

•           پاکسازی پوست مرده و نرم کننده پوست

•           کوکتل ها مملو از مواد معدنی همچون منیزیم، کلسیم، سدیم و پتاسیم و همچنین شود حاوی روغن های گیاهی و نمک معدنی که باعث نرمی پوست، آرامش و ترمیم می‌باشند که همگی نقش بسیار مهمی در سلامت و عملکرد پوست و ارتباط سلولی ما دارند.

•           کوچک کردن منافذ عمیق پوست و ایجاد تعادل بین تولید چربی و خنثی کردن باکتری ها

•           نمک دریایی موجود در کوکتل ها علاوه بر لایه برداری به سم زدایی از پوست نیز کمک کند

•           آبرسان قوی پوست و ایجاد رطوبت و لطافت برای پوست

•           خوشبو کننده و جوان کننده پوست هستند، خستگی و استرس را از بدن شما رفع می‌کنند و ضد افسردگی هستند، همچنین دارای خواص آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز میباشند.

•           مناسب برای درمان ترک های کف پا و همچنین دارای مواد ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب و قارچ های پا

•           و رفع بیماری ها از جمله: درمان عارضه های پوستی، کمک به درمان واریس، تنظیم جریان خون و خون رسانی به پاه ها، حالت دهی به ناخن‌ها و از بین برنده لایه مرده روی ناخن، رفع بوی بد پا و ...

با ساخت بمب حمام و کوکتل پدیکور درآمد میلیونی داشته باش!

بعد از معرفی این دو محصول که این‌روزا بین خانم‌ها خیلی محبوب و پرکاربرد هستن، می‌خوایم بهتون راهی برای کسب درآمد میلیونی از این دو محصول رو یاد بدیم. 

حالا یه سوال دیگه پیش میاد که آیا واقعا می‌شه با ساخت بمب حمام یا کوکتل پدیکور پول در آورد؟

 جواب این سوال اینه: بله، ساخت بمب حمام و کوکتل پدیکور، مخصوصا اگه دستگاه مخصوص‌اش رو داشته باشید خیلی خیلی آسونه و  با صرف وقت و حوصله، شما می‌تونید تولید یه بمب حمام یا کوکتل پدیکور ساده رو تبدیل به یه بیزینس موفق کنید و به درآمد میلیونی برسید.

همون طور که هممون می‌دونیم، بدون تحقیق نمی‌شه وارد هیچ کاری شد! پس بیاید براتون از ساخت بمب حمام و کوکتل پدیکور بگم.

اول از همه بدونید که فرق بمب حمام و کوکتل پدیکور فقط در مواد اولیه‌شونه و طرز ساختشون با هم هیچ فرقی نداره. پس برای اینکه گیج نشید ما می‌گیم ساخت بمب حمام.

ساخت بمب حمام و کسب درآمد ازش چطوریه؟

شما اول باید مشخص کنید که بمب حمام تون قراره چیکار بکنه؟ قراره فقط لایه برداری کنه؟ پوست رو هم نرم می‌کنه؟ اصلا بمب‌تون فقط برای مراقبت از پا هست و یا همون کوکتل پدیکوره؟ مشخص کردن این موضوع یعنی شما مشخص کردید که مواد اولیتون قراره چی باشه. حالا برای آسون تر کردن کارتون و سرعت بخشیدن به بیزینستون، باید ابزار کار بخرید!

مهم ترین ابزار کاری که باید تهیه کنید، ماشین تولید بمب حمام و یا همون پرسور (دستگاه پرس) بمب حمامه. خرید این وسیله برای تولید بمب حمام چند تا مزیت داره. اول از همه که شما می‌تونید با خرید ماشین بمب حمام، در ساعت یه چیزی حدود 400 تا بمب حمام تولید کنید! دوم این‌که این دستگاه دست‌ها و شونه‌های شما رو از فشار ناشی از کار نجات می‌ده! تصور تولید بمب حمام با پرسورهای دستی مثل کابوس می‌مونه.

این دستگاهی که من ازش حرف می‌زنم، دستگاه الکتریکیه. با کمک این دستگاه شما تقریبا با انجام دادن هیچ کاری در منزل می‌تونید به راحتی درآمد میلیونی داشته باشید! تنها کاری که شما باید بکنید اینه که ترکیب فوق العاده‌ای از مواد اولیه بسازید و اونا رو تحویل دستگاه بدید. دستگاه بقیه کار رو خودش انجام می‌ده.

با همین چند کار ساده و بدون دردسر و باداشتن این دستگاه، شما می‌تونید تو رقابت کسب و کارهای خونگی یه سر و گردن از بقیه‌ی افراد بالاتر باشید و درآمد بیشتری از اون‌ها داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به وب سایت ما سر بزنید

با ساخت بمب حمام و کوکتل پدیکور درآمد میلیونی داشته باش!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس