کد خبر 1236452
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
ابطال انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای رد شد

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش اعلام کرد انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای باطل نشده است.

به گزارش مشرق، مرتضی فلاح درباره ابطال انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای عنوان کرد: در خصوص شکایت احدی از کاندیدای فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و اعتراض به ابطال تصمیم مجمع انتخاباتی فدراسیون مزبور به اطلاع می رساند ‌هیچ گونه دادنامه‌ای دال بر ابطال انتخابات مجمع به هر نحو از انحاء تاکنون صادر نشده  است‌.

وی افزود: صرفاً شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری با تجویز از ماده ۳۴ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، بدون هرگونه اخذ دفاع از دستگاه طرف شکایت با تشخیص فوریت امر، دستور موقت جلوگیری از توقف عملیات اجرای صدور ابلاغ رئیس فدراسیون را صادر کرده که دلیلی بر ورود خواسته شاکی نیست.

فلاح ادامه داد: هرگونه اقدام و اتخاذ تصمیم منوط به رسیدگی شکلی و ماهوی مستندات و دفاعیات این وزارتخانه و فدراسیون در شعبه مربوطه است و همچنین به استناد ماده ۳ آیین نامه چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون، مسئولیت دعوت و برگزاری تشریفات انتخابات بر عهده فدراسیون‌های ورزشی بوده که با این وصف انتخابات فدراسیون ابطال یا لغو نشده است.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد: از نظر حقوقی و وزارتخانه این دستور موقت ایراداتی بر آن متصور بوده که مستندات به شعبه محترم اعلام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس