کد خبر 1236248
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
اولیایی: آتش اختلاف‌ها در استقلال باید خاموش شود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: دود تمام اختلاف‌ها به چشم استقلال می‌رود و اگر این آتش خاموش نشود، استقلال وارد چالش‌ها و حاشیه‌های بزرگتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، کاظم اولیایی با اشاره به اختلافات مدیرعامل و سرمربی استقلال اظهار داشت: یکی از اتفاقات و حاشیه‌های اخیر استقلال اختلاف احمد مددی و فرهاد مجیدی است که باعث شده این دو نفر علیه یکدیگر مصاحبه‌های تندی انجام دهند.

وی افزود: برای باشگاه بزرگی همچون استقلال زیبنده نیست که مدیرعامل و سرمربی چنین مصاحبه‌هایی را انجام بدهند و در رسانه‌ها از یکدیگر انتقاد کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من از احمد مددی و فرهاد مجیدی درخواست می‌کنم به این اختلافات پایان داده و برای موفقیت استقلال دست از اختلاف و لجبازی بر دارند.

اولیایی تصریح کرد: مجیدی و مددی باید توجه داشته باشند سرمربی و مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال هستند و باید با درک جایگاه خود کاری کنند تا استقلال در آرامش باشد.

وی تاکید کرد: در این مقطع حساس برخی از بزرگان و افرادی که کارنامه‌دار و عاقل هستند باید به میدان آمده و این اختلافات را برطرف کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال در پایان گفت: دود تمام اختلافات به چشم استقلال می‌رود و اگر این آتش اختلافات خاموش نشود استقلال وارد چالش‌ها و حاشیه‌های بزرگتر خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس