کد خبر 1234937
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
منتخبین شورای شهرهای ماکو و بازرگان معرفی شدند

فرماندار ماکو گفت: منتخبین اصلی و علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای ماکو و بازرگان معرفی شدند.

به گزارش مشرق، علی محمدی ایروانلو امروز ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، ۵۲ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ماکو و ۲۷ نامزد شورای اسلامی شهر بازرگان با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: حجت پام، جعفر بایرام زاده و اسلام پور قنبر به ترتیب با کسب چهار هزار و ۳۱۵ و ۲ هزار و ۴۸۷ و ۲ هزار و ۳۸۵ رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ماکو شدند.

وی اظهار کرد: حسن هاشم زاده با ۲ هزار و ۳۰۴ رای و بهنام رستم زاده با ۲ هزار و ۲۴۲ رای به عنوان نفرات چهارم  و پنجم به شورای ششم شهر ماکو راه یافتند.

فرماندار ماکو ادامه داد: واحد داداش زاده، علی اسکندری، محمد حیدرزاده و نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ماکو انتخاب شدند.

محمدی ایروانلو اظهار کرد: در شهر بازرگان نیز خانم فاطمه حسن اقدم، رضا حاتمی وعباس قاسم پور به ترتیب با کسب ۲هزار و ۱۴ رای نفر اول، یک هزار و ۶۵۷ رای نفر دوم و یک هزار و ۳۴۵ رای سه نفر اول انتخابات شوراهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر بازرگان شدند.

وی گفت: وحید حاجی زاده با یک هزار و ۲۳۸رای و غفار همتی با یک هزار و ۱۴۹ رای  به عنوان نفرات چهارم و پنجم و همچنین ابراهیم ادهمی؛ بهروز پورحسن و خانم مهسا محب علی زاده نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر بازرگان انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس