محمد علی نمازی

ضو حزب کارگزاران گفت: اصلاح طلبان و یا هر حزب و تشکیلات باید ضمن پرهیز از عوامزدگی، در متن مردم باشند.

به گزارش مشرق، علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران در گفت و گو با برنا در رابطه با ادامه روند فعالیت اصلاح طلبان با توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مهمترین کارهای اصلاح طلبان از دیدگاه من بدین شکل تقسیم می شود؛ اول انتقاد شجاعانه و صریح از خود و شناخت نقاط ضعف و قوت خود. دوم شروع به اصلاح معایب از طریق تعیین اهداف، تعریف ساختار، برنامه ریزی، سازماندهی، تهیه زمانبندی فعالیت دائمی و توجه به بازخورد و ارزیابی از فعالیت ها و خروج و نتیجه کار خود و سوم رفتن به سمت کارکرد حزبی. لازم است با همکاری جناح اصولگرا، دولت و دیگر دستگاه های ذیربط حاکمیتی فضای فعالیت های تشکیلاتی را به سمت ادغام احزاب و در نهایت داشتن دو الی سه حزب فراگیر سوق دهند. همچنین ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جدید، عملکرد رقیب را تحت نظر داشته و به هنگام انتخابات، هواداران و مردم را در جریان ضف های دولت حاکم قرار دهند.

او افزود: در واقع اصلاح طلبان با تقسیم بندی فوق می توانند حضور موثر در قدرت داشته باشند.

نمازی اظهار کرد: انتظار از آقای رئیسی و دولت ایشان این است که با سرعت در صدد جبران کمبودها، رونق سفره، معیشت خانوارها و اشتغال جوانان و عمران و آبادانی کشور حرکت کنند.

او تاکید کرد: اصلاح طلبان در رابطه با خودشان توقع دارند از تنگ نظری درباره فرهنگ، فعالیت های سیاسی، مطبوعات، جریان آزاد اخبار و رسانه و اینترنت پرهیز کنند و از حقوق شهروندی و آزادی بیان و حق انتخاب و تعیین سرنوشت دفاع کنند. صرف نظر از منافع جناحی از توانمندی نیروها استفاده شود.

نمازی در پایان گفت: اصلاح طلبان و یا هر حزب و تشکیلات باید ضمن پرهیز از عوامزدگی، در متن مردم باشند. لازم است بطور سازمان یافته در جریان مطالبات مردم بوده و حلقه ارتباط بین آنها و حکومت باشند و خواسته مردم را به حکومت منتقل و از خواسته های آنها دفاع و انتظارات دولت و حکومت را به شهروندان منعکس و ترمیم کننده تعارض و تضادها باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    9 0
    شماها درست بشو نیستید!!!!!
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 0
    اصلاح طلب لطف کنن از خوردن خون و پول مردم بپرهیزند خودبخود همه چی حل میشه .
    • عبدالله مومن IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 0
      فعلا که اصلاح طلبی در ایران. برابر با دزد سرگردنه شده است.
    • نادر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    واذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالو انما نحن مصلحون. الا انهم هم المفسدون ولکن لا تشعرون
  • سید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    اگر از تنگ نظری بپرهیزند که دیگر اصلاح طلب محسوب نمی شوند! چیزی بگو که شدنی باشد!!!
  • یکی از همه SG ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    تجربه نشان داده اصلاحات اگر بر سر کار نباشد، با روشهای مختلف و به صورت زیر زمینی در روند امور کارشکنی میکند. حواس جبهه انقلاب و آقای رییسی باید به این مسئله باشد.
  • یکی از همه MX ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    از اعلام احتضار ظاهری اصلاحات به وسیله خودشان باید احتیاط کرد. قومی که به این راحتی دست از قدرت نمی کشند. جبهه ی انقلاب حواسها لطفا جمع باشد.
  • صمصام CA ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    به نظر ما سلاح اصلی آمریکا هم در این منطقه که ما در جمهوری اسلامی مراقب این معانی هستیم، نفوذ است -نفوذ در مراکز حسّاس و تصمیم‌گیر- ایجاد تفرقه است، ایجاد تزلزل در عزم ملّی ملّتها است، ایجاد بی‌اعتمادی میان ملّتها، میان ملّتها و دولتها، دستکاری در محاسبات تصمیم‌گیران و وانمود کردن اینکه حلّال مشکلات این است که زیر پرچم آمریکا بروید و تسلیم آمریکا بشوید.. بیانات رهبر معظم انقلاب .۱۳۹۸/۰۸/۲۴
  • US ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    دولت تدبیر، قاتل امید مردم بود که ۸ سال ذره ذره ی امید مردم را از آنها گرفت. جوانی جوانان را سوزاند و کشور را به حالت احتضار رساند. حالا دولت جهادی در آخرین نفسهای جامعه، از راه رسیده است. امیدوارم این دولت بتواند جامعه ی در حال مرگ را اندکی احیا کند.
  • CA ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    اصلاحطلبان اختاپوس صفت در این چهل روز باقیمانده بارها رنگ عوض خواهند کرد. یک روز تخریب میکنند،روز دیگر دم از انتقال تجربه میزنند ، یک روز میگویند رییس جمهور حد اقلی و روز دیگر ادعا و تمنای تشکیل دولت وفاق ملی دارند.دولت انقلابی باید بی توجه به این حرفها تیمی قوی بچیند تا مملکت را از پرتگاهی که اصلاحات تدارک دیده اند نجات دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس