حماسه۲۸خرداد برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی است

وزیر دفاع در پیامی ضمن تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حماسه۲۸خرداد برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی رقم زد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در پیامی خطاب به سید رئیسی گفت: حماسه ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی رقم زد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

اهداء سلام و تحیات؛

حماسه پر شکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

اینجانب و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پر افتخار به رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌باشد.

رجاء واثق دارم همانگونه که در مسئولیت‌های مختلف به خصوص در مسند خطیر ریاست محترم قوه قضائیه منشاء اثر و تحول شگرف بوده‌اید، به پشتوانه رای جمهور، در این عرصه خدمت گزاری بزرگ به کشور و ملت با گام‌های بلند برای پیشرفت، آبادانی و توسعه پایدار به عنوان پایه‌های اقتدار و عزت ایرانیان قدم‌های بلند و مبارکی برداشته و در این راه پر فراز و نشیب نیز با توکل بر خداوند متعال و دعای خیر ملت شهید پرورمان به توفیقات روز افزونی در تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید والامقام است، دست یابید.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ امیر حاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس