کد خبر 1234686
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
انتخابات نمایه

فرماندار شهرستان خمینی شهر با اشاره به پایان فرایند شمارش آرا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات با رای گیری در ۱۹۵شعبه اخذ رای با مشارکت ۳۹ درصدی مردم شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

به گزارش مشرق،  علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان خمینی شهر استان اصفهان با تشریح فرایند برگزاری انتخابات اظهار کرد: پس از اتمام شمارش آرا، از مجموع ۲۲۷هزار نفر واجد شرایط، تعداد ۸۸هزار و ۱۲۷ نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس نتایج شمارش و تجمیع آرای به دست آمده در خمینی شهر، قدمعلی ابراهیمی‌نیا با ۱۲۷۷۹رای، زهرا حاجی‌هاشمی ورنوسفادرانی با ۱۲۳۲۱ رای، محمد آقایی فروشانی با ۱۲۱۴۲ رای، مرتضی سالمی خوزانی با ۱۱۷۵۵ رای، سیدحسن دیباج با ۱۱۶۴۶ رای، اصغر خوش‌اخلاق با ۱۱۶۱۴ رای، محسن صادقی دستگردی با ۱۱۶۰۶ رای، منیژه مردانی با ۱۱۳۷۰ رای و الهه شیروی خوزانی با ۱۱۱۵۶ رای توانستند ۹ کرسی اصلی شورای اسلامی خمینی را شهر را در دوره ششم به دست آورند.

فرماندار خمینی شهر گفت: همچنین امیر لطفی فروشانی با ۱۱۰۷۵ رای، حسین رحیمی با ۱۰۸۶۰ رای، اسماعیل حبیبی با ۱۰۶۵۶ رای، مهدی خیری با ۹۸۶۷ رای، محسن فتحی با ۸۵۱۱ رای و  حسین سبحانی‌نسب با ۷۱۳۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر انتخاب شدند. 

بصیری اضافه کرد: در شهر  درچه حسین جزینی درچه با ۵۲۰۰ رای، مریم سلیمانی درچه با ۴۷۹۱ رای، علیرضا توکلی دینانی با ۴۵۷۱ رای، محمود براتی احمدآبادی با ۴۱۱۹ رای و قدرت‌اله براتی احمدآبادی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی دوره ششم برگزیده شدند. علی راد با ۳۳۳۴ رای، ابراهیم براتی با ۲۳۷۱ رای و مریم اکبری درچه با ۱۹۵۰ رای کرسی‌های علی‌البدل شورا را از آن خود کردند. 

رییس هیات اجرایی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: حجت‌اله مهرابی کوشکی با ۲۱۲۳ رای، احمد مهرابی با ۱۷۴۸ رای، محمد جلالی کوشکی با ۱۶۳۹ رای، محمدجواد مهرابی کوشکی با ۱۳۹۰ رای و امیرحسین مهرابی کوشکی با ۱۲۷۷ را به عنوان اعضای اصلی و علی شکرانی کوشکی با ۸۷۵ رای، راضیه میرمعصومی کرمی با ۷۰۹رای و کریم ذوالفقاری جونی با ۲۹۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر کوشک انتخاب شدند. 

وی اظهار کرد: در شهر اصغرآباد غلامعلی رجبی با ۷۵۹ رای، خدیجه مهرجو با ۷۳۳ رای، محمدرضا مجیری فروشانی با ۷۱۱ رای، رجبعلی جاری نجف‌آبادی با ۵۸۶ رای و اکبر شمسی کهریزسنگی با ۵۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و اسماعیل جاری با ۵۳۳ رای، حسن جاری فروشانی با ۵۱۰ رای و محمدمهدی براتی کهریزسنگی با ۴۳۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند. 

فرماندار خمینی‌شهر افزود: در روستای قلعه‌امیریه حسین زارع‌پور آدریانی با ۳۱۱ رای، اکبر رضایی با ۱۹۵ رای، اعظم رضایی آدریانی با ۱۹۲ رای، زهرا کریمی قرطمانی با ۱۸۸ رای و نجمه فرهادی کوشکی با ۱۵۸ رای به عنوان اعضای اصلی و اکبر ریاحی‌نسب با ۹۶ رای، مسعود رضایی آدریانی با ۵۰ رای و  مهدی پریشانی فروشانی با ۲۷ رای به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند. 

بصیری افزود: در روستای تیرانچی نیز  محمدباقر سلطانیان با ۶۵۷ رای، مرتضی سلطانی تیرانچی با ۳۱۷ رای، محمدرضا سلطانی تیرانچی با ۲۹۲ رای، قدرت‌اله سلطانیان تیرانچی با ۲۷۲رای و باقر سلطانی بعنوان اعضای اصلی و مهدی سلطانیان (کد ۱۹) با ۲۳۱ رای، مهدی سلطانیان (کد ۲۱) با ۲۱۷ رای و مهدی سلطانی با ۱۹۵ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس