کد خبر 1234713
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
منتخبان ششمین دوره شورای شهر نیشابور مشخص شدند

معاون استانداری و فرماندار نیشابور آرای منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر نیشابور را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور استان خراسان رضوی اظهار کرد: از مجموع ۸۳ هزار و ۵۵۳ رای، محمد کاظم صادقی با ۱۴ هزار و ۶۴۱ رای، سید مومن حسینی با ۱۳ هزار و ۵۷۳ رای، احمد همت‌آبادی با ۱۲ هزار و ۱۴۶ رای، سعید نیرآبادی با ۱۰ هزار و ۸۸۶ رای، احمد همت‌آبادی با ۹۶۱۸ رای، داود کمیلی‌پور با ۹۴۴۰ رای، سید رضا کراری با ۸۹۷۴ رای، احسان مرآتی با ۸۸۵۰ رای و حبیب الله بتویی با کسب ۷۰۹۱ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر نیشابور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین اعضای علی‌البدل نیز به ترتیب علی اکبر شکیبا با ۵۷۷۴ رای، امین هنربخش با ۵۳۳۶ رای، محمد حسین هنربخش با ۵۰۲۹ رای، حسن شاملی با ۴۹۳۵ رای، مرتضی یزدانیان با ۴۴۴۳ رای و مجید آمارلو با ۴۴۳۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات شورای شهر نیشابور شناخته شدند.

قامتی درباره وضعیت نتایج انتخابات شورای شهر بار گفت: منتخبان اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بار نیز از مجموع ۱۹۳۳ رای، سید علی اکبر رضوی با ۷۲۵ رای، سیدمسلم رضوی با ۶۵۴ رای، اسماعیل پارسا با ۶۲۵ رای، سید مهدی حسینی با ۵۵۵ رای و سید حسین حسینی با ۵۴۱ رای بودند. همچنین سید مهدی رضوی با ۵۳۸ رای، روح اله دامنجانی با ۵۲۰ رای و سید حسین حسینی با ۴۶۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار نیشابور با بیان اینکه در حوزه شهر چکنه نیز ۷۶۷ رای صحیح قرائت شد، عنوان کرد براساس نتایج شمارش آرا، هاشم مختارپور با ۴۰۰ رای، فاطمه قشقایی با ۳۳۱ رای، براتعلی پاک سرشت با ۳۰۵ رای و احمد دادور با ۲۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر چکنه راه یافتند. همچنین سجاد جعفری با کسب ۲۷۲ رای، ابراهیم محمدی با ۲۵۸ رای و حسن قشقایی با ۲۳۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش همچنین اعضای اصلی شورای اسلامی شهر عشق‌آباد نیز به ترتیب مصطفی رضایی با ۴۴۵ رای، محمدباقر عشقی با ۴۲۵ رای، علی دهنوی با ۳۵۳ رای، احمد سعادت آبادی با ۳۴۹ رأی و مجتبی مژدی با ۳۳۶ رای اعلام شد. در کنار این، علی اصغر بوژآبادی با ۳۲۴ رای، محمد عشقی با ۳۰۱ رای و اسماعیل عشقی با ۲۸۲ رای به عنوان اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق‌آباد معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس