کد خبر 1234372
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
نتایج نهایی انتخابات شورای شهر عجب شیر مشخص شد

عجب شیر- نتایج نهایی انتخابات شورای شهر عجب شیر مشخص شد و علیرضا شریفی‌حوری با سه هزار و ۹۷ بیشترین رای را کسب کرد.

به گزارش مشرق، از مجموع ۵۴ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رأی در این شهرستان، ۳۳ هزار و ۶۴ نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشانگر مشارکت ۶۱ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

پس از شمارش کامل آرای مأخوذه از شعبه‌های اخذ رأی به ترتیب علیرضا شریفی‌حوری با سه هزار و ۹۷ رأی، مجید مرادی با ۲ هزار و ۵۵۱ رأی، صمد احمدپور چنار با ۲ هزار و ۳۴۹ رأی، قادر فدایی با ۲ هزار و ۸۰ رأی و شهریار قادری با ۲ هزار و ۱۳ رأی، حمید سرمدی با یک هزار و ۹۸۶ رأی، رقیه واحدی با یک هزار و ۸۶۸ رأی و سیدابراهیم رضوی با یک هزار و ۷۱۴ رأی حائزان اکثریت آرا در عجب شیر شدند.

خلیل دژم‌پور با یک هزار و ۵۳۲ رأی، زهرا شهبازیان با یک هزار و ۴۴۷ رأی، رؤیا راکبی با یک هزار و ۸۲ رأی، ناصر شکارچی با ۷۸۱ رأی، داوود جعفریان با ۵۸۷ رأی، اسماعیل کاردان با ۴۴۵ رأی، صادق اعتمادیان با ۴۲۷ رأی و علی محمدی بوکت با ۱۰۵ رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر جوان‌قلعه نیز مشخص شد و به ترتیب کریم شجاعی با ۱۴۴ رأی، جعفر دیواری با ۱۲۶ رأی، صفر عندلیبی‌فر با ۱۱۷ رأی و هادی نوری با ۱۱۴ رأی، امین حسین‌زاده با ۱۰۹ رأی، محمد چابک غازانی با ۱۰۵ رأی و داریوش قاسم‌زاده با ۷۸ رأی و موسی سلحشور آغاجری با ۷۰ رأی حائزان اکثریت آرا شدند.

شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری در عجب‌شیر نیز به ترتیب ۱۸ هزار و ۹۴۲ رأی به سیدابراهیم رئیسی، چهار هزار و ۲۰ رأی به عبدالناصر همتی، ۲ هزار و ۶۹۵ رأی به محسن رضایی و یک هزار و ۱۷۹ رأی به سیدامیر قاضی‌زاده هاشمی رأی دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس