اسامی منتخبین دوره ششم شورای شهر همدان

فرمانداری‌های گمیشان، مراوه‌تپه، گالیکش و مینودشت، نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، با شمارش آرای مأخوذه، احمد عاصمی با ۳ هزار و ۵۰۷ رای، محمد مصطفوی با ۲ هزار و ۵۶۳ رای، محمدصفا حیدرنژاد با ۲ هزار و ۴۰۶ رای، عرازبردی دوجی با ۲ هزار و ۲۴۴ رای و بهمن ساتلخی با ۲ هزار و ۱۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گمیش‌تپه انتخاب شدند.

همچنین موسی یاراحمدی با ۲ هزار و ۶۱ رای، بهروز دربانی با ۲ هزار و ۳۲ رای و شهروز بایی با ۲ هزار و ۲۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گمیش‌تپه استان گلستان مشخص شدند.

در شهر مینودشت با شورای پنج نفره، احمد کرامتلو با ۳ هزار و ۸۸۳ رای، سیدعلیرضا نریمانی با ۳ هزار و ۱۳۸ رای، محسن پسرکلو با ۳ هزار و ۱۳۱ رای، سیدحسن حسینی با ۳ هزار و ۲۶ رای و ایرج شفیع‌پور با ۲ هزار و ۳۸۲ رای به عنوان عضو اصلی شورا و علیرضا سرایلو با ۲ هزار و ۱۶۴ رای، مهدی پاکدل با ۲ هزار و ۳۴ رای و رضا صوفی با ۲ هزار و ۳۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

در شهر مراوه‌تپه، نورمحمد پران دوجی با ۲۹۶۳ رای، کمال‌الدین حاجیلی دوجی با ۲۸۸۶ رای، موسی نازی دوجی با ۲۸۱۹ رای، عبدالغفور کوسه غراوی با ۲۷۶۵ رای و اسلام دردی پهلوان دوجی با ۲۷۵۴ رای، پنج برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر بودند.

همچنین احمد پهلوان دوجی با ۲۳۸۱ رای، محمد سوداگر با ۲۲۸۰ رای و الله مراد منگلی دوجی با ۲۰۷۹ رای به عنوان سه عضو علی‌البدل شورای شهر مراوه‌تپه انتخاب شدند.

در شهر گالیکش نیز به ترتیب مصطفی عرب با ۳ هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم سنچولی با ۲ هزار و ۶۸۸ رای، حسین صفری با ۲ هزار و ۵۰۷ رای، زهرا رنگریز با ۲ هزار و ۲۷۲ رای و ولی زمانی با هزار و ۸۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

همچنین در این شهر، حسنیه بارانی با یک هزار و ۷۱۷ رای، یحیی فارسیانی با هزار و ۶۵۶ رای و مجید عرب با یک هزار و ۴۷۱ رای به عنوان سه عضو علی‌البدل شورای شهر گالیکش مشخص شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس