اسامی منتخبین شورای شهر کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول اعلام شد

فرمانداری‌های کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول، اسامی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهرها را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام فرمانداری‌های کردکوی، کلاله و علی‌آبادکتول در استان گلستان، در شهر کردکوی، موسی خانی با ۴ هزار و ۷۵۵ رای، حسین مصدق با ۴ هزار و ۵ رای، اسماعیل گلوی با ۳ هزار و ۳۹۴ رای، میلاد گیلانی با ۲ هزار و ۳۹۱ رای و دانیال منوچهری با ۲ هزار و ۲۶۲ رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر کردکوی انتخاب شدند.

همچنین یاسر محمدی با ۲ هزار و ۱۴۳ رای عضو علی‌البدل اول، صفر زاهد با ۲ هزار و ۱۲۴ رای عضو علی‌البدل دوم و سیدجواد حسینی با یک هزار و ۸۲۸ رای عضو علی‌البدل سوم شورا شدند.

در شهر علی‌آبادکتول، محمود زنگانه با ۴ هزار و ۸۴۳ رای، مرتضی شکی با ۳ هزار و ۷۳۸ رای، مهدی شکی با ۳ هزار و ۶۴۳ رای، حسین زنگانه با ۳ هزار و ۶۱۲ رای، سیدمحمود حسینی با ۳ هزار و ۵۹۶ رای، فریبا مجیدی با ۳ هزار و ۴۶۲ رای، روح اله نظری با ۳ هزار و ۱۸۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

همچنین وحیده مزیدی با ۳ هزار و ۱۷۵ رای و هادی امین با ۲ هزار و ۹۵۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورا مشخص شدند.

در کلاله نیز عباس آریانپور با ۲ هزار و ۶۸۶ رای، الله نظر مرتضویان با ۲ هزار و ۳۰۴ رای، محمد ترخوانه با ۲ هزار و ۱۸۴ رای، علیرضا کریم کشته با یک هزار و ۹۸۰ رای و محسن داورزنی با یک هزار و ۸۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

همچنین جهان گل نامی با یک هزار و ۷۴۵ رای، علیرضا پنجه کوبی با یک هزار و ۳۴۸ رای و نورمحمد محمدی با یک هزار و ۳۰۷ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کلاله مشخص شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس