کد خبر 1234312
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
اسامی منتخبان شورای شهر در زرندیه اعلام شد

فرماندار زرندیه استان مرکزی گفت: با اتمام شمارش آرا در زرندیه اعضای شورای شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، رازقان و خشکرود مشخص شدند.

به گزارش مشرق، سیامک سلیمانی اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن شمارش آرا در زرندیه اعضای شورای شهرهای این شهرستان مشخص شدند.

وی افزود: امین رضا پیوسته با ۲۶۲۳ رای، علیرضا تقدیری با ۲۱۸۹ رای، کریم اخوان با ۱۹۰۸ رای، مجتبی محسنی با ۱۶۸۸ رای و حسین شایسته با ۱۵۵۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مامونیه و  معصومه موقر با ۱۲۲۴ رای، شهاب‌الدین مقدسی فرد با ۱۱۷۹ رای و احمد کریمی با ۹۵۶ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: حامد سرمدیان با ۱۵۹۵ رای، روح‌الله سارمی با ۱۰۸۷ رای، زهرا منبع با ۸۳۴ رای، محرم معصومی با ۷۳۶ رای، محمد علی ستاری رستمی با ۷۲۹ رای اعضای اصلی و معصومه علیخانی با ۶۱۱ رای، محمد صباغی با ۵۹۸ رای و عباس حسنی با ۵۷۴ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر پرندک  انتخاب شدند.

سلیمانی بیان کرد: سید رضا طباطبائی با ۱۷۹۸ رای،  زینب سرخیل با ۱۴۶۰ رای، مرتضی وکیلی با ۱۲۶۴ رای، حسن تنها با ۸۰۱ رای و حمید حسینی با ۷۳۰ رای اعضای اصلی و بهنام رحیمی با ۶۸۰ رای  و قاسم تنها با ۶۷۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر زاویه مشخص شدند.

وی اضافه کرد: در شهر رازقان نیز  وحید امیرحسنی با ۳۳۳ رای، جعفر قباد با کسب ۲۶۴ رای، داود قبادی با کسب ۲۵۸ رای، علی امیرحسنی با کسب ۱۹۹ رای و اکبر بهرامی با ۱۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و سکینه زلفی با ۱۷۰ رای، علی اکبر میرزایی با ۱۲۴ رای و علی محمد تورانلو با ۱۲۱ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار زرندیه ادامه داد: حسن شجاعیان با ۱۲۰۲ رای، یونس مفخمیان با کسب ۸۴۵ رای، جمال زرندیان با کسب ۶۶۸ رای، غلامرضا دلاوری با کسب ۶۲۸ رای و ابوالفضل شجاعی با ۴۸۸ رای اعضای اصلی شهر خشکرود و محمود دلیریان با ۲۹۳ رای، حمیدرضا موحدیان با ۲۰ رای، محمدحسین سلطانی ساوجی با ۱۶ رای  به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل این شهر انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس