کد خبر 1234279
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
انتخابات شورای شهر

نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان خواف در استان خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری خواف در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر خواف واقع در استان خراسان رضوی، ۱۵ نامزد با یکدیگر رقابت داشتند و ۳۷ هزار تعرفه رای بین شعب توزیع که ۲۱۴۷۸ تعرفه مصرف شد و از مجموع آرای ماخوذه صحیح، پرویز خوجه احراری رودی بالاترین میزان رای را با ۴۹۹۷ رای کسب کرد.

همچنین نصراله باعقیده با ۴۹۷۶ رای، غلام یحیی کتابی رودی با ۴۶۰۴ رای ، گل محمد قادری با ۴۵۱۴ رای و منصور مهیج رودی نیز با ۴۳۹۱ رای به شورای ششم شهر خواف راه یافتند. محمد برقرار رودی با ۳۳۶۷ رای، مهران فیاض با رای ۳۱۶۸ رای و خداداد خوشدل نیز با ۲۴۶۳ به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر خواف انتخاب شدند.

در شهر نشتیفان نیز از مجموع آرای ماخوذه صحیح بالاترین میزان رای با ۱۹۵۴ رای را عبداله خبردار  کسب کرد و محمد فولادپنجه با ۱۸۲۱ رای، شیر محمد خوشگوار نشتیفانی با ۱۷۵۶ رای، سراج الدین اصالت نشتیفانی با ۸۹۴ رای و عبدالوهاب شهامت نشتیفانی نیز با ۸۸۱ رای به شورای ششم این شهر راه یافتند. عبدالرحمن حریف نشتیفانی با ۷۵۷ رای به عنوان عضو علی البدل شورای شهر نشتیفان انتخاب شد.

در شهر سنگان نیز از مجموع آرای ماخوذه صحیح آزاده جلالی سنگانی با ۱۸۲۰ رای بالاترین میزان رای را به دست آورد و محمد جلالی سنگانی با ۱۷۰۹ رای، دین محمد جلالی سنگانی ۱۶۹۵ رای، جلیل یاربی سنگانی با ۱۶۷۴ رای و احمد خورشیدی سنگانی نیز با ۱۵۰۸ رای به شورای ششم شهر سنگان راه پیدا کردند. جان محمد خداپرست سنگانی با ۱۳۷۶ رای، محمود شکوری با ۶۵۹ رای و غلام حیدر داودی با ۵۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سنگان انتخاب شدند و در مجموع ۹ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سنگان با یکدیگر رقابت داشتند.

همچنین در شهر سلامی از مجموع آرای ماخوذه صحیح بالاترین میزان رای با ۲۲۹۹ رای از آن علی اصغر ابراهیم بای سلامی شد و علی اکبر باقری مقدم سلامی با ۱۸۸۳ رای، علیرضا رمضان زاده سلامی با ۱۸۰۹ رای، جعفر جعفر زاده با ۱۷۶۶ رای و علی اکبر صالحی سلامی نیز با ۱۶۶۳ رای موفق به ورود به شورای ششم شهر سلامی شدند. ۱۰ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سلامی با یکدیگر رقابت داشتند و سعید ابراهیم بای با ۱۵۸۱ رای، مهدی اسماعیلی سلامی با ۱۵۷۸ رای و غلامحسین مهرعلی سلامی نیز با ۱۵۴۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سلامی رای آوردند.

در شهر قاسم آباد هم پس از شمارش آرا، از مجموع آرای ماخوذه صحیح، مهدی جوانشیری با ۱۵۷۹  رای بالاترین میزان را از آن خود کرد و محمدرضا زنگنه قاسم آبادی ۱۵۲۲ رای، علی زنگنه با ۱۴۰۰ رای ، محمد جوانشیری قاسم آبادی با ۱۳۱۲ رای و محمد تقی زنگنه نیز با ۱۲۳۲ به عنوان اعضای اصلی و نسرین عرب زوزنی با ۱۰۷۲ رای و رسول زنگنه قاسم آبادی با ۱۰۴۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای ششم شهر قاسم آباد راه یافتند. ۷ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر قاسم آباد با یکدیگر رقابت داشتند و ۳۳۰۰ برگ تعرفه رای در ۴  شعبه اخذ رای توزیع که ۲۸۷۴ تعرفه استفاده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس