تشکیل پرونده برای چند نفر به اتهام تبلیغ غیرقانونی در البرز

رییس کل دادگستری البرز با بیان اینکه تخلف عمده ای در استان مشاهده نشده گفت که برای چندین نفر به اتهام تلاش برای خرید رای و تبلیغ در محدوده صندوق های اخذ رای پرونده تشکیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان ساوحبلاغ با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری انتخابات در استان از کاهش ملموس تخلفات انتخاباتی در ایام تبلیغات خبر داد و  افزود: در روز رای گیری نیز تخلف عمده ای مشاهده نشده و صرفا برای چند نفر به اتهام تلاش برای خرید رای و تبلیغ در محدوده صندوق های اخذ رای پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان بیان کرد: با تلاش دستگاه های مسئول و اجرایی و ناظر در انتخابات تاکنون تخلف مهمی در شعب اخذ رای رخ نداده و صرفا به چند تذکر بسنده شده است.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: کلیه روسای دادگستری و دادستان های استان از ساعات ابتدایی رای گیری با حضورسرزده در شعب اخذ رای بر روند رای گیری نظارت میدانی دارند تا حقی از نامزدها تضییع نشده و از آرای مردم صیانت شود.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را خنثی کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام دانست و تصریح کرد: مخالفان نظام در ایام پیش از برگزاری انتخابات از طرق مختلف تلاش کردند با تضعیف اعتماد مردم به نظام، یاس و ناامیدی را جایگزین کنند و ملت را برای حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم کشورمان در مقابل دسیسه های دشمنان متذکر شد: مردم بارها ثابت کرده اند با وجود برخی دلخوری و گلایه ها، همواره برای دفاع از آرمان های نظام در صحنه حاضر هستند.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس