.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: پلیس تمهیدات لازم برای برقراری امنیت انتخابات را اندیشیده و تا این لحظه هیچ مورد امنیتی در استان رخ نداده است.

به گزارش مشرق، سردار علی آزادی عصر امروز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: دشمنان بیشترین هجمه تبلیغاتی و عملیات روانی را در دستور کار خود قرار داده بودند چرا که می‌خواستند مردم را دلسرد کنند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای آمدند چرا که ملت ایران معتقدند هر رای آنان تیری بر قلب دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: با این مشارکت خوب مردم قطعا ایران قوی‌تری خواهیم داشت و دشمنان در مقابل ایران قوی نمی‌توانند عرض اندام کنند.

سردار آزادی اذعان داست: با مشارکت خوب مردم و سایر نهادها و ادارات استان و نیروهای مسلح بویژه بسیج در کنار نیروی انتظامی بودند و در تمامی یک هزار و ۴۱۹ صندوق اخذ رای حضور فعال دارند و تا این لحظه هیچگونه رخداد ضدامنیتی رخ نداده است و این بیانگر وجود امنیت پایدار است که موجب مشارکت بیشتر بدون دغدغه مردم می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 0
    درود
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    با سلام و احترام بر امام جمعه ی عزیز و بزر گوار سنندج و مردم شرافتمند و غیور استان کردستان بار دیگر از صمیم دل مراتب ارادت و علاقمندی خود را خدمت با سعادت دلیر مردان آن سامان ، خظه ی کردستان دوست داشتنی خودمان که همواره دوشا دوش برادران شیعی خود در جهت حفظ شرافت اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی جوانمردانه همت گماشته اند ابراز کرده و سروده ی پیشنم را در اینجا نیز می آورم : سلام بر ماموستا __محبوب شهر و روستا __امام با سخاوت __فهیم و باذکاوت __حافظ از دیانت __دشمن هر خیانت __خوش زی و با طراوت __عادل در قضاوت __عزیز ما شیعیان __پر واضحاست و عیان .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    سنندج مردمش خوبند و محبوب ___پر از مهر و صفا ومرد و محجو ب__وفا دارند به اسلام و به ایران __بهین یاران ما هستند چو شیران __بخود بالیم و نازیم هیچ زمانی __ نخواهند داد به دشمن هیچ امانی . درود بر شیر مردان و شیر زنان کردستان خوبمان که مایه ی افتخارمان هستند .، خدا یارو نگهدارشان باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس