کد خبر 1232796
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
روسیه

سرمربی تیم ملی روسیه در خصوص لژیونر شدن الکسی میرانچوک اظهارات جالبی را به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، در دومین هفته رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی روسیه مقابل فنلاند به برتری رسید تا اولین برد خود در این رقابت را به ثبت رساند.

استانیسلاف چرچسوف در خصوص این برد گفت:‌ ما در بازی فوتبال خودمان را بازی کردیم. نیاز داشتیم که گل بزنیم و توانستیم به این هدف دست یابیم. الان به بازی بعدی می‌اندیشیم. راستش را بگویم عصبانی هستم از این موضوع که در ۲ بازی ما مجبور شدیم در نیمه اول یک بازیکن خودمان را تعویض کنیم. درست است شما ۵ تعویض دارید ولی وقتی ۳ مرتبه می‌توانید از آنها استفاده کنید عملاً آنها از بین می رود.

وی ادامه داد:‌ من از تصمیم «میرانچوک» که به اروپا برود و در لیگ های برتر بازی کند حمایت کرد. می‌دانستم او اندیشه‌های مهمی دارد و می‌خواهد به خودش سختی بدهد. الان برایش خوشحالم که اینقدر پیشرفت کرده و امیدوارم فصل آینده در آتالانتا روزگار خوبی سپری کند. این مسئله هم برای بازیکن خوب و هم برای ما خوب است.

مارکو کانروا، ‌سرمربی فنلاند نیز گفت: ما به خوبی دفاع کردیم و برنامه داشتیم با ضد حمله کار را جلو بریم. به نظرم نمایش ما بهتر از عملکردمان مقابل دانمارک بود.

وی ادامه داد:‌ ما موقعیت‌هایی روی دروازه روسیه ایجاد کردیم ولی آنها به گل بدل نشد. برخی شوت‌ها دقت کافی نداشت و برخی شوت‌ها نیز با مهار دروازه‌بان روسیه به بیرون رفت. به نظرم این بازی، بازی نزدیکی بود و ۲ تیم نمایش‌های برابری به ثبت رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس