کد خبر 1232674
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

امروزه حوله خشک کن ها جزو تجهیزات ضروری ساختمان ها محسوب می شوند دلیل آن هم اول از همه به دلیل کارایی و دوم به دلیل زیبایی. حوله خشک کن ها رادیاتورهای جدیدی هستند که شکل و ظاهری زیباتر از رادیاتورهای قدیمی دارند و توانسته اند جای آنها را بگیرند. در گذشته تعداد کمی از افراد از حوله خشک کن ها استفاده می کردند به دلیل اینکه بسیار گران قیمت و جزو کالاهای بسیار لوکس و گران شناخته می شد. امروزه قیمت حوله خشک کن ها بسیار مناسب تر از گذشته است و بیشتر مردم توان خرید آن را دارند.

درباره ارتفاع استاندارد حوله خشک کن بیشتر بدانید

انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن ها در انواع مختلفی تولید شده اند که شامل برقی، استیل، فولادی و آلومینیومی می باشد. هر کدام از این حوله خشک کن ها به دلیل جنسی که در آنها به کار رفته شده است به این اسامی نامگذاری شده اند و هر کدام هم مزیت خاص خود را دارند. به طور مثال از نظز دواماگر بخواهیم درنظربگیریم  حوله خشک کن فولادی از سایر مدل ها بسیار بادوام تر است و در مقابل رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد.

کارکردهای حوله خشک کن  

حوله خشک کن ها دارای کارکردهای بسیار متنوعی هستند

1. خشک کردن لباس های کوچک و حوله ها

2.  از بین بردن رطوبت و قارچ هایی که در اثر رطوبت به وجود می آید

3. استفاده به جای رخت آویز، مناسب برای خانه هایی که فضای کافی برای خشک کردن لباس ندارند

ارتفاع حوله خشک کن

درباره ارتفاع استاندارد حوله خشک کن بیشتر بدانید

درست است که حوله خشک کن ها وظیفه توزیع گرما را به عهده دارند ولی باید این را در نظر بگیرید زمانی برای شما کاربرد خواهد داشت که در دسترس شما باشد و به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. برای تشخیص ارتفاع حوله خشک کن از کف حتما باید ابعاد حوله خشک کن و جنس آن در نظر گرفته شود.

ارتفاع حوله خشک کن ها با در نظر گرفتن ابعاد

همان طور که در بالا اشاره کردیم ابعاد حوله خشک کن ها و پره های آنها با هم متفاوت است. مثلا برای خانه ها وحمام های بزرگتر پره های بیشتر و برای خانه های کوچکتر حوله خشک کن هایی با پره های کوچک مناسب است. اگر بخواهیم یه طور تخمینی بگوییم ارتفاع بین  90 تا 120 سانتی متر در نظر گرفته می شود ولی خوب به خاطر داشته باشید این ارتفاع  برای حوله خشک کن هایی با ارتفاع زیاد مناسب نیست و برای حوله خشک کن هایی با ارتفاع معمولی و متوسط می تواند مناسب باشد.

برای خرید حوله خشک کن سقف حمام را در نظر بگیرید

یکی از عوامل بسیار مهمی که باید در نظر گرفت ارتفاع سقف است. اگر سقف کوتاه باشد مسلما گرما خیلی سریع تر پخش می شود پس در این مورد حتی می توانید حوله خشک کن با ارتفاع کم و برای سقف های بلندتر حوله خشک کن هایی با ارتفاع بیشتر خریداری کنید. در رابطه با محل نصب باید بگوییم بیشتر به کف باید نزدیک باشند تا سقف.

فروشگاهی با بهترین قیمت ها

فروشگاه اینترنتی لوتوس به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع حوله خشک کن شناخته شده است. دراین فروشگاه آنقدر تنوع طرح و رنگ زیاد است که هر آنچه که مد نظرتان باشد را می توانید تهیه کنید. در رابطه با قیمت ها هم باید بگوییم به دلیل تولید کننده بودن لوتوس قیمتها بسیار مناسب است به دلیل اینکه شما بدون واسطه خرید خود را انجام می دهید. در آخرباید اشاره کنیم تمام حوله خشک کن ها دارای گارانتی و تضمین کیفیت هستند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس