نوبخت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنید؛ زیرا این حل مسائل وظیفه ماست.

به گزارش مشرق، محمد باقر نوبخت در حاشیه مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: هر زمان که تیم ملی به میدان می‌رود نفس‌های ما در سینه حبس می شود. می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. آنها سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: البته همه در این مسیر تلاش کردند و اگر تلاش کادر فنی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد، این صعود دشوارتر می‌شد.

نوبخت ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد شرط لازم بود ولی شرط کافی در ادامه رخ خواهد داد. من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی دور و خالی کنید. این وظیفه ماست و برخی می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط آغاز کنیم ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد. من به شما، کادر فنی و عزیزی خادم می‌گویم که ذهنتان را از مسائل مالی خالی کنید که آن وظیفه ماست. امیدواریم که در مراحل بعدی تیم ملی کشورمان موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    حل مسائل مالی مردم تو این ۸ سال چی؟ اهان حواسم نبود تو بورس جیب ملت رو زدین تا مسائل مالی دولت برطرف بشه. من معذرت میخوام دیگه از این حرفا نمیزنم. فقط جیبمون رو دیگه نزنین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس