کد خبر 1232618
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، آخرین روز هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و در آخر معاملات ارزش هر واحد آن با احتساب ۰.۶۹ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۲ هزار و ۳۲۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شپنا و شتران از ابتدا رشد کردند و شبریز صف خرید تشکیل داد و پالایشی‌ها رنگ سبز خود را تا پایان معاملات حفظ کردند. شپنا دو درصد، شبریز پنج درصد و شتران چند دهم درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشتند، اما با این وجود نماد پالایش با افت ۰.۹ درصدی به کار خود پایان داد. شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و از نمادهای تاثیرگذار در کاهش افت شاخص بود. نماد پالایش امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) رشد ۰.۷۲ درصدی، نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۴.۲۱ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (با رشد ۱.۵۷ درصدی را تجربه کردند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۱۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۰۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۲۶خرداد +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس