کد خبر 1232253
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
علی اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشور در عرصه تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خطاب به ملت قهرمان و سرافراز ایران پیامی منتشر کرد.

 لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ

ملت قهرمان و سرافراز ایران

در این پیام آمده است: بار دیگر موسم برگزاری آزمون مردمسالاری در خرداد ماه فرا رسیده و چشم جهانیان و نگاه ناظران بین‌المللی به قدم‌ها و دستان پرتوان و سرنوشت ساز شما دوخته شده است. اگرچه بسیاری از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در تلاشند تا به لطایف الحیل و با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانه‌ای، بذر نومیدی و یأس را در دل‌های جمع کثیری از هموطنان عزیزمان بپراکنند، اما اینجانب به زمان شناسی و هوشمندی جبلی و تاریخی مردمان ایران زمین ایمان دارم و بر این باورم که به رغم کوشش مذبوحانه مدعیان و نامحرمان، ملت بزرگ ایران یک بار دیگر، با صلابت و پرتوان در عرصه تعیین سرنوشت و صیانت از ارکان مردمسالاری دینی حضور خواهد یافت.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: هر چند در این میانه، برخی از عزیزان و خدمتگزاران صدیق نظام و انقلاب آن‌چنان که باید و شاید، قدر ندیدند و میدان برای بهره‌مندی ملت عزیز ایران از خدمات ‌آنان آماده نشد؛ اما اکنون زمان شکوه و شکایت از برخی قصورها و تقصیرها نیست.

در این پیام آمده است: همه ما به عنوان اعضای تشکیل دهنده پیکره باشکوه ایران اسلامی نیک می‌دانیم که عدم بهره‌مندی مناسب و شایسته از فرصت‌های تاریخی، موجب پشیمانی خواهد شد و به سادگی و سهولت نمی‌توان به جبران مافات پرداخت.

صالحی در این پیام عنوان کرده است: صندوق رأی، میراث گران‌سنگ نهضت مشروطیت ایران و ثمره خون پاک و مطهر شهدای والامقام انقلاب اسلامی است. پس بر ماست که با هر گرایش و عقیده و سلیقه به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) لبیک گوییم و برای سربلندی و اسرافرازی ایران کهن و ترسیم چشم‌اندازی نویدبخش در آستانه ورود به قرن جدید خورشیدی، هنگامه‌ای دیگر برپا کنیم و نقشی ماندگار از خود بر صحیفه روزگار به یادگار نهیم.

زمانه قرعه نو می زنـــد به نام شمـــا   خوشا شما که جهان می‌رود به کام شما

زمان به دست شما می‌دهد زمام مــــراد  از آنــکه هست به دست خرد زمـام شما

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    تبریک فراوون.. به امید موفقیت های بیشتر و ریشه کن شدن این ویروس منحوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس