رضایی نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هزینه یک خانه ۸۰ متری ۳۲۰ میلیون تومان تمام می‌شود، هر خانواده با آورده ۱۰ درصد آن معادل ۳۰ میلیون تومان می‌تواند خانه‌دار شود.

به گزارش مشرق، محسن رضایی عصر امروز در جریان پخش برنامه‌های تبلیغاتی خود از شبکه صداوسیمای مرکز همدان اظهار کرد: هر صدفی را از گوهرش می‌توان شناخت و ایران را با ایران می‌توان شناخت به طوری که طبیعت‌اش، نوابغ‌اش، ادبیاتش، مردم مهمان‌نوازش و بناهای باشکوه و سابقه چندهزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک دارد.

وی ادامه داد: هنر امام(ره) و انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانیان را دور هم جمع کرده و انسجام به وجود آورد و دوباره همه با هم یکی و واحد شدیم و روی قامت خود ایستادیم، اما متاسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در این دو سه دهه اخیر باعث شد این توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شود و در برابر مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی دست دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما دوباره می‌خواهیم قیام کنیم و روی پای خود بایستیم و روی قامت خود حرکتی نو آغاز کنیم با دولتی نو؛ عنوان کرد: امام بزرگوار در انقلاب اسلامی اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد و اتفاق بزرگی را ایجاد کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید به طوری که نه غرب و نه شرق نتوانستند در برابر ملت ایران بایستند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای بار دوم باز هم همگان را دور هم جمع کرد و جنگ تحمیلی را که پنج استان ایران در آن اشغال شده بود و بیش از ۵۰ کشور از صدام حمایت می‌کرد، را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

رضایی با طرح این سوال که آیا نمی‌توانیم بار دیگر همه استان‌ها و اقوام دور هم جمع شویم و دوباره حرکت سومی را آغاز کنیم؟ که حتما شدنی است افزود: با وجود رهبر فرزانه انقلاب و جوانان غیرتمندی که در دل شما ملت عزیز است چرا نتوانیم، بنابراین برای بار سوم قیام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قیام فرهنگی، اقتصادی، قیام پیشرفت‌های بزرگ، زندگی‌های بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای ایرانیان که ایرانی هستند باید شکل گیرد اظهار کرد: شهروند درجه یک و دو در قاموس انقلاب اسلامی معنای ندارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برخلاف اینکه برخی جریانات خاص دنبال این هستند این طور القا کردند که انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید بلکه این شما هستید که انتخاب می‌کنید و انتخاب اصلی در دست شماست.

وی با اشاره به اینکه قیام سوم قیام بهزیستی، زندگی بهتر، سربلندی کشاوزران، کارگران، معلمان و بازنشستگان، قیام زدودن غم و غصه از چهره همه ایرانی‌ها برای پیشرفت ملت ایران است گفت: همه با هم حرکت می‌کنیم و ایران برای همه، دولت برای همه، ثروت برای همه، زندگی برای همه و قدرت برای همه را محقق می‌کنیم که با تکیه به حضور شما شدنی است.

رضایی با بیان اینکه دوباره اقوام و استان‌ها را پای کار می‌آوریم و با ایجاد مناطق اقتصادی به استان‌ها اختیار می‌دهیم گفت: اگر در استانی مردم سپرده‌هایی در بانک‌ها گذاشته می‌شود، باید در همان استان خرج شود نه اینکه ۴۰ درصد آن به تهران بیاید، در تهران ارز شود و از کشور خارج شود زیرا قرار نیست تهران استان‌ها را استثمار کند و از خارج نیز تهران را استثمار کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما به استثمار نیروهای انسانی و ثروت مردم پایان می‌دهیم گفت: قطب‌های اقتصادی ایجاد می‌کنیم، این طور نیست که از تهران نسخه واحدی برای همه استان‌ها پیچیده شود بلکه در دولت ما که دولت اقدام و تحول است، دولت پایان دادن به وعده‌های بی‌پشتوانه است و زمان شعار پایان یافته است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت ما برای هر استانی برنامه خاص آن را با کمک مردمان خود استان دارد عنوان کرد: هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص آن نوشته نشده باشد زیرا هر منطقه طبیعت و اقلیم خاص خودش را دارد.

وی نسخه واحد نوشتن از تهران را به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر استان دانست و گفت: دولت ما دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانایی‌های هر استان نسخه پیشرفت و بهبود آن استان را تهیه کرده و اجرا خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استان‌ها خواهد بود خاطرنشان کرد: ما اختیارات تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را در زمینه اقتصاد را به همان استان‌ها می‌دهیم تا مناطق و قطب‌های اقتصادی به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی مساحتی حتی کمتر از استان‌های ما دارند و حتی ۲۵ کشور اروپا در ایران ما جا می‌گیرد گفت: کشور ایران خیلی بزرگ است مشروط به اینکه همه اقوام و استان‌ها همانطور که در انقلاب و دفاع مقدس به صحنه آمدند، در دولت اقدام و تحول نیز به صحنه بیایند تا همه ایران تبدیل به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی شود.

رضایی با بیان اینکه شور و نشاط را در کشور ایجاد می‌کنیم عنوان کرد: چرا نتوانیم زندگی مردم را بهبود بخشیم و ایران را به قله‌های بالا برسانیم، در حالی که می‌توان اینها را دور هم جمع کرد و اتفاق نو را رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت بیرون کردن فقر و گرانی و بیکاری و تبعیض کمتر از بیرون کردن سربازان بعثی از خرمشهر نیست گفت: در ایران اسلامی به فضل الهی دولت ما با کمک شما و به اذن پروردگار، حمایت‌های بیکران ولیعصر(عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب این کار را خواهد کرد تا بتوانیم مردم ایران به قله سربلندی برسانیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در دولت اقدام و تحول استانداران از مردن همان استان انتخاب می‌شوند، کدام استان است که مردان و زنان بزرگ نداشته باشد؟ سرزمین ایران در هر قومی مردان و زنان بزرگی دارد که مورد غفلت واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید رفقای خود را در استان‌ها به خاطر منافع خود منصوب کند و ما به این وضعیت پایان می‌دهیم گفت: اختیارات در بعد اقتصاد را نیز به استان‌ها می‌دهیم‌ و کمک می‌کنیم از طریق امکانات پژوهشی و اطلاعاتی که در اختیار داریم به مدیران کمک و همفکری می‌کنیم و آنها را هیچگاه رها نمی‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه اولین توجه دولت ما به اقشار آسیب‌پذیر همچون معلمان، کشاورزان، کارمندان، کارگران و بازنشستگان است تصریح کرد: علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مسئله اشتغال و تولید را از استان‌ها می‌خواهیم که با حمایت دولت مرکزی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را راه‌اندازی می‌کنیم خاطرنشان کرد: امروز هزینه هر متر مربع ساختمان از سه و نیم تا ۵ و نیم میلیون تومان است که هزینه یک خانه ۸۰ متری ۳۲۰ میلیون تومان تمام می‌شود که هر خانواده با اورده ۱۰ درصد آن معادل ۳۰ میلیون تومان می‌تواند خانه‌دار شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مابقی هزینه خرید خانه نیز طی وام بانکی و وثیقه همان خانه خریداری شده، تامین می‌شود و سود وام نیز توسط بانک پرداخت می‌شود که در کشورهای خارجی نیز همینطور است.

وی با بیان اینکه اگر مسکن را راه بیاندازیم ۳۰۰ صنعت از جمله در و پنجره‌سازی، موزاییک‌سازی، سیمان و... پشت سر آن راه می‌افتد گفت: لوکوموتیو خانه‌سازی بسیاری شغل راه اندازی می‌کند.

رضایی با بیان اینکه متاسفم برای برخی گروه‌های سیاسی که دائم دعوا می‌کنند گفت: به فکر مردم باشید، مردم ولی نعمت ما هستند و صاحب این مملکت مردم هستند.

وی ادامه داد: من و دوستانم مثل دوران جنگ که زیر بمباران رفتیم، یکبار دیگر خود را سپر ملت می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم و نمی‌گذاریم چهره غم و غصه تداوم یابد، اجازه نمی‌دهیم نان قرضی، زباله‌گردی و کولبری بر قامت بلند ملت ایران بنشیند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من معتقدم حفظ کرامت انسانی مهمترین هدفی است که باید در قبال مردم انجام دهد اینکه ابرو، حیثیت و نشاط و شادابی در زندگی شما موج بزند، مهمترین ارزوی دولت من است.

وی با بیان اینکه مسئله ازدواج و اشتغال جوانان برای من بسیار مهم است گفت: اینکه زنان در خانه کار کنند اما حقوق خانه‌داری برای انها لحاظ نشود، درست نیست آیا تربیت فرزندان اینده شغل نیست؟ بنابراین دولت ما تمام خانم‌های خانه‌دار را ۶ ماه آموزش که سه ماه در تربیت فرزند و ۳ ماه حفظ سلامت و بهداشت است، برای گروه اول که دو تا فرزند بیشتر داشته باشند حقوق پرداخت می‌کنم.

رضایی با تاکید بر اینکه مسئله ارتقای کرامت انسانی را از داخل خانه آغاز می‌کنم تا به شهر و استان و کشور برسد گفت: علاوه بر مسئله ازدواج و اشتغال، خانه‌داری و کسب کارهای خانگی را توسعه می‌دهیم و شهرهای شما را اقتصادی می‌کنیم و سعی می‌کنیم رونق اقتصادی از داخل بجوشد و از پایین به بالا باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    رضایی..................
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    احسنت
  • آرمین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    درود بر اقتصاددان برتر آقای رضایی
  • DE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    هر خانوار میتونه با ۳۰ میلیون تومان خانه دار بشه.حالا جاشون نشد همگی در خانه ۶ متری نوبتی برن داخل بخوابن بقیه واسن بیرون تو پیاده رو به اختلاط تا نوبتشون بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس