شورای ائتلاف

پس از نهایی شدن لیست ۲۱ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بسیاری از جوانان انقلابی که در لیست ۸۴ نفره حضور داشتند اما انتخاب نشدند، ‌ به نفع فهرست نهایی اعلام انصراف کردند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فهرست نهایی نامزدهای شورای شهر تهران را اعلام کرد. نامزدهای این ائتلاف که طی سازوکاری که از چندماه قبل آغاز شد، بدین شهر انتخاب و اعلام شدند:

۱. احمد صادقی
۲. پرویز سروری
۳. جعفر بندی‌شربیانی
۴. جعفر تشکری هاشمی
۵. حبیب کاشانی
۶. حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری
۷. زهرا شمس احسان
۸. سوده نجفی
۹. سیداحمد علوی
۱۰. علی‌اصغر قائمی
۱۱. علیرضا نادعلی شهرستانکی
۱۲. محمد آخوندی
۱۳. مهدی اقراریان
۱۴. مهدی بابایی
۱۵. مهدی پیرهادی
۱۶. مهدی چمران
۱۷. مهدی عباسی
۱۸. میثم مظفر
۱۹. ناصر امانی
۲۰. نرجس سلیمانی
۲۱. نرگس معدنی پور


با اعلام این فهرست نهایی، بسیاری دیگر از نامزدهای شورای شهر که صلاحیتشان تایید شده اما به فهرست راه پیدا نکردند، ‌ با وجود این که می‌توانستند بصورت مستقل یا لیست‌های دیگری وارد عرصه انتخابات شوند، با هدف تقویت جبهه انقلاب و به نفع فهرست نهایی شورای  ائتلاف اعلام انصراف کردند. در ادامه چهره‌هایی که تا کنون از رقابت انصراف داده‌اند معرفی می‌شود:
 

سعید صدرائیان از فعالین رسانه‌ای، ‌ یکی از اولین نفراتی بود که ضمن انصراف، ‌ اعلام کرد برای موفقیت لیست شورای ائتلاف تلاش خواهد کرد.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

سید محمد رحیم مرتضوی یکی دیگر از افرادی بود که با وجود ثبت نام و تایید صلاحیت، ‌ به شورای ائتلاف راه پیدا نکرد اما در حرکتی اخلاقی و در راستای هم‌افزایی جبهه انقلاب، به نفع لیست شورای ائتلاف انصراف داد.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

سید نورالله موسوی نیا یکی دیگر نیروهای جبهه انقلاب بود که به جمع ۸۴ نفره منتخبین شورای ائتلاف نیز راه پیدا کرد اما در نهایت پس از عدم راهیابی به لیست نهایی، ‌ با انتشار نامه‌ای خطاب به دکتر حداد عادل، ‌ انصراف داد.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

موسوی در نامه خود نوشته است: در این شرایط، مهم‌ترین رسالت امروز فعالان سیاسی و اجتماعی است؛ اما این مهم محقق نمی‌شود، مگر در سایه همدلی، یکپارچگی و انسجام نیروهای جهادی و انقلابی برای پایان دادن به سلطه یک تفکر بر مدیریت شهری کلانشهر تهران.

 اینجانب باتوجه احساس تکلیف در عرصه انتخابات شورا در همه فرایندهای ائتلاف حضور داشته ودرنظرسنجی یا همان انتخابات درون ائتلافی به ۸۴نفر راه پیدا کردم و در مرحله پایانی اقبال این خدمت گذاری برای شهر تهران و راه یافتن به لیست نهایی از بنده سلب گردید، فلذا ضمن تبریک به همه ۲۱نفر لیست نهایی وتشکر از همت بلند جنابعالی در راستای ایجاد وحدت وهمدلی وهم افزایی بین نیروهای انقلاب بنا به مسئولیت تاریخی و اجتماعی خویش و همچنین به نمایندگی از زاگرس نشینان و لر تباران مقیم شهر تهران و با درک شرایط حساس انتخابات پیش رو، ضمن تقدیر و سپاس از حسن نظر، همراهی و یاری همکاران، دوستان، اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و عموم شهروندان قدرشناس تهران، انصراف خود را از نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌کنم و برای موفقیت لیست واحد ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر تهران و ثبت حماسه‌ای دیگر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

دکتر مهدی اسلام پناه نیز پس از انتشار لیست نهایی، ‌ با اعلام انصراف از کاندیداتوری اعلام کرد در راستای مشارکت حداکثری و وفاق جریان انقلابی کنار می‌رود.

 محمدهادی زاهدی استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هم از جمله چهره‌هایی بود که از ادامه رقابت‌ها به نفع لیست شورای ائتلاف، ‌ انصراف داد.

زاهدی در نامه خود نوشت: خداوند را شاکرم که مجالی دست یافت تا به بهانه حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، با جمعی از یاران انقلابی و ظرفیت های بالقوه این جریان اصیل بیش از هر زمانی آشنا شوم.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

حال که خِرد جمعی بر آن قرار گرفت تا جمعی از خوبان، صاحبنظران و یاران انقلابی در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قرار گیرند، بر خود فرض می دانم از جنابعالی و سایر بزرگواران دیگر که تلاش نمودند زمینه ی وحدت را رقم زنند سپاسگزاری نمایم.

خود را سرباز انقلاب و ولایت می دانم و بمنظور اتحاد بیشتر و نمایش همدلی و اجماع در مسیر خدمت به مردم، به نفع جریان انقلابی از کاندیداتوری انصراف می دهم.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

ثاراله شاکری هم یکی دیگر از افراد عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود که بعد از نهایی شدن لیست، ‌ به نفع این جبهه انصراف داد.

مصطفی بابایی از دیگر نیروهای انصراف داده از شورای شهر، در بیانیه انصرافش نوشته است: به پیمان های خود وفادار باشید زیرا از این پیمان ها سوال خواهد شد. ضمن تشکراززحمات بزرگان شورای ائتلاف به جهت به اجرا گذاشتن فرایند دموکراتیک (برای رسیدن به لیست مورد نظر در شورای شهرتهران) و دوستانی که نهایت تلاش خودشان را کردند که بنده به لیست نهایی راه پیدا کنم، با توجه به تعهد اینجانب  در شورای ائتلاف در خصوص التزام عملی نسبت به وحدت نیروهای انقلابی، بدینوسیله انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری شورای شهر تهران اعلام میدارم.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

محمدرضا خوش کیش هم یکی از ۸۴ منتخب شورای ائتلاف بود که پس از روشن شدن لیست ۲۱ نفره، ‌ انصراف داد.

انصراف نامزدهای شورای شهر تهران به نفع لیست شورای ائتلاف

علی بحرینی هم یکی دیگر از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است که رسما از نامزدی انتخابات انصراف داده است.

از فهرست ۸۴ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران که در نهایت به لیست ۲۱ نفره ختم شد، ‌ افراد دیگری هم هستند که ضمن اعلام حمایت از سازوکار شورا، از حضور در انتخابات انصراف دادند و البته در این مطلب نام آنها ذکر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    وحدت وحدت فوری فوری!جبهه انقلاب اولویت دارد!!!
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    اجرکم عندالله
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    2 0
    اصلا اقای میثم مظفر صلاحیت نداره در لیست انقلابی باشه متاسفانه ایشون در تاکسیراتی دست به کارهای خلاف عرف زده تمام تاکسیران ها شاکی بودن و حرف از رانت و ... میزدن یک نمونه وارد کردن تاکسی های تویوتا و فروش انها به تاکسیران با قیمت بالا و بدون منطق زدن شرکت خصوصی و ...
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    تماشایی خواهد بود وقتی پدرخوانده ها و سهم خواهان به وسیله امت حزب الله سنگ روی یخ شوند
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    مشرق دلت خوشه یک لیست پایداری داده یک لیست هم طلایی چه افتضاحی شود از طلایی باز هم خیلی توقعی نیست ولی دوباره نقش تفرقه امیز پایداری عیان شد
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    5 11
    من فقط به نرجس سلیمانی رای میدهم چون دختر سردار دلها است
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      4 0
      اتفاقا بخاطر سردار دلها به دخترشان رای نمیدهم
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      منم همینطور
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      4 0
      اگر سردار دلها را دوست داری نگذار پای دخترش به سیاست باز شود. ما که زینب را دختر حاج قاسم میدانیم چون همانند پدر عمل میکند.
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      1 0
      هرگز سردار رو بازیچه سیاسی کاری نمیکنم خانم سلیمانی لازمه از پایین به اینجا برسن خودشونم میدونن چقد پدر ازین کارشون ناراضی ان
    • سعید IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 0
      دوست عزیز درباره ی نظرتون در رابطه با سیاست میخواستم بگم که سیاست و فعالیت سیاسی چیز بدی نیست. اگر سیاست عرصه ی خدمت به مردم باشه اتفاقا خیلی هم مقوله ی پسندیده و خوبیه.
  • احسان IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 0
    ما هم طرفدار انقلابیم، ولی به این لیستها که معلوم نیست براساس چه ساز و کاری افراد رو انتخاب کردن اعتراض داریم اینکار خیلی خطرناکه، خصوصا که برخلاف نظر آیت الله رئیسی، در فضای مجازی عکس ایشون رو هم میزنن بالای لیست، و اگر لیست ناکارامد باشه، آقای رئیسی تخریب میشه حضور دختر شهید سلیمانی هم که خودش به بحث مفصله
  • حامد IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    1 0
    باز هم به حزب و لیست رای بدید تا مثل مجلس شورای اسلامی، برای شفافیت له له بزنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس