کد خبر 1231535
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
عرضه اولیه فردا در فرابورس لغو شد

تاکنون چهار عرضه اولیه در سال جاری انجام شده است و چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ عرضه اولیه دیگری در راه است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تاکنون چهار عرضه اولیه در سال جاری انجام شده است و چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ پنجمین عرضه اولیه در راه است.

بورس ایران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، عرضه اولیه گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری»  با ماهیت سهامی عام در نماد ومدیر  به روش ثبت سفارش انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معاد ۱۵ درصد نماد «ومدیر» و به عنوان ۵۸۴مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه خواهد شد. از این تعداد ۹۰۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد و سهم صندوق‌ها هم ۴۵۰ میلیون سهم خواهد بود.

حداکثر سهم برای هر نفر ۱۰۰۰ سهم و در دامنه قیمتی از ۲۸۰۰ ریال تا ۲۹۹۰ ریال خواهد بود؛ بنابراین میزان حداقل نقدینگی مورد نیاز ۲۸۰۰۰۰ تومان و حداکثر میزان نقدینگی ۲۹۹۰۰۰ تومان می‌باشد،  بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

البته با فرض مشارکت ۲.۵ میلیونی، می‌توان انتظار داشت به هر کد معاملاتی چیزی حدود ۳۶۰ برگه سهام تخصیص یابد. با توجه به حداکثر قیمت ۲۸۰ تومانی هر سهم این شرکت، احتمالا چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان سهام به کدهای حقیقی و حقوقی تخصیص یابد.  

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس