کد خبر 1231481
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان داراب و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین های اداری ایران، هتل پارسیان کوثر اصفهان و در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۸هزار و ۹۸۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۰هزار و ۲۱۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۶۴۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۷۳۹میلیارد تومان در بیش از ۴۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان داراب، معدنی دماوند و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، صنایع کاغذسازی کاوه و داروسازی امین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۷۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۲۲۳میلیارد تومان در ۲۴۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین های اداری ایران، هتل پارسیان کوثر اصفهان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کلر پارس، بیمه اتکایی ایرانیان و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس