کد خبر 1231312
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
توان موشکی مقاومت فلسطین در جنگ غزه و تغییر موازنه قدرت در منطقه

«محمود الزهار» گفت: نتانیاهو در برابر غزه شکست خورد، کسانی که بعد از او می‌آیند چگونه موفق رویارویی با غزه خواهند شد.

به گزارش مشرق، «محمود الزهار»، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی، «حماس» تأکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» شکست خورد و مقابل غزه ناکام ماند، حال چگونه کسی که بعد از وی سرکار می‌آید، موفق خواهد شد»؟

وی تاکید کرد که ما از تهدیدات دشمنان هیچ ترس و هراسی نداریم.

بیشتر بخوانید:

آرمانی که طرفدارانش برای آن جانفشانی می‌کنند، از بین نمی‌رود

الزهار این سخنان را در گفتگو با خبرگزاری «شهاب» و در پاسخ به تهدیدات «نفتالی بنت»، نخست وزیر جدید رژیم اشغالگر علیه جنبش حماس در صورت نقض آتش بس، طی سخنرانی مراسم تحلیف کابینه‌اش اظهار داشت.

الزهار گفت: «مقاومت فلسطین مرحله سکوت و چشم پوشی در برابر جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم ما را پشت سر گذاشته و وارد مرحله چشم در برابر چشم، دندان در برابر دندان شده و طرفی که شروع کننده باشد، سرنوشت تلخ تری خواهد داشت».

وی اگرچه اظهارات و تهدیدات رهبران کابینه جدید رژیم اشغالگر علیه غزه را سخنانی دانست که تنها «مصرف داخلی دارد»، اما در عین حال کرد که «باید جدی گرفته شود».

الزهار افزود: «باید این سخنان را جدی بگیریم و برای آن آماده شویم، زیرا آنها دریافته‌اند که سرنوشت آنها پس از جنگ «شمشیر قدس» که سرآغاز و مقدمه نبرد وعده قیامت است، هم اکنون بیش از هر زمان دیگر به فروپاشی و زوال نزدیک است».

نفتالی بنت، نخست وزیر کابینه جدید رژیم اشغالگر، هنگام سخنرانی برای کسب رأی اعتماد از کنست برای کابینه اش، تهدید کرده بود، «در صورت نقض آتش بس از سوی حماس، با مشت آهنین پاسخ آن را خواهد داد».

راهپیمایی پرچم‌ها

الزهار همچنین به «راهپیمایی پرچم ها» نیز اشاره کرد که شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند، آن را سه شنبه آینده در قدس برگزار کنند و گفت: «تردید دارم، آنها اقدام به برگزاری این راهپیمایی کنند».

وی ادامه داد: «باید مراقب باشیم و برای پاسخ به هرگونه تجاوز ترویستی علیه هر فلسطینی یا مسلمانی به هر شکل و نوع آن آماده باشیم، زیرا مرحله سکوت و یا چشم پوشی در برابر جنایات آنها علیه مردم‌مان را پشت سر گذاشته‌ایم».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس