کد خبر 1231114
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
دالیچ

سرمربی کرواسی گفت: ۷ روز تمام در خصوص این مسئله با بازیکنانم حرف زدم که کسی نباید از جایگاه و پست خودش جدا شود ولی این اتفاق رخ داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی کرواسی به برتری رسید.

گرت ساوت‌گیت در خصوص این برد گفت: بازیکنانم در این مسابقه بزرگ بسیار خوب کار کردند. از ابتدا تا انتها ما عملکردی فوق‌العاده داشتیم. آنها کاملا توانستند سوار بازی شوند و به کرواسی اجازه هیچ موقعیتی ندهند. ما خطرناک بازی کردیم و توانستیم با فشار آوردن به خط میانی کرواسی، حریف را از کار بیاندازیم.

وی در ادامه از استرلینگ تمجید کرد و اظهار داشت: واقعا از عملکرد رحیم خوشحالم زیرا او در بازی‌های زیادی نتوانسته بود گلزنی کند. به نظرم او اکنون برای تمام حریفان خطرناک محسوب خواهد شد.

زلاتکو دالیچ پس از این باخت اظهار داشت: به انگلیس برای این برد تبریک می‌گویم. همچنین از زحمات بازیکنانم متشکرم. بازی سختی بود و جذاب دنبال شد. همانگونه که انتظار داشتیم فشار زیادی را در ۲ دقیقه ابتدایی نیمه اول تحمل کردیم. پس از آن توانستیم کمی بازی را در دست گیریم. یک اشتباه کردیم و گل خوردیم. ۷ روز تمام در خصوص این مسئله با بازیکنانم حرف زدم که کسی نباید از جایگاه و پست خودش جدا شود ولی این اتفاق رخ داد و با فضایی که به حریف داده شد، گل به ثمر رسید.

وی ادامه داد: در خط حمله ما کیفیت خوبی از خودمان نشان ندادیم ولی باید بدانیم که مقابل تیمی قدرتمند مثل انگلیس بازی کردیم. به نظرم در بسیاری از دقایق برابر بودیم که این مسئله به ما این امید را می‌دهد که در ادامه مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس